poistettu

Sampura
Heippa!
Täälä äiti 22v ja poika 6,5 kk. Olisi todella kiva saa seuraa molemmille kun en noin muutenkaan täältä tunne oikein ketään. Saapi laittaa mailia ja oikein mieluusti niihin myös vastailen sannasarvi@hotmail.com :D
 
Täällä 20 -vuotias äippä Hyvinkäältä!! Ystäviä ei ole koskaan liikaa, yv -viestä tulemaan!

Ja kaikki ketä tapaamiset kiinnostaisivat tällä alueella, käykääpäs kurkkaamassa plussalaisten kokoontumis -osiota... :D
 
Me asumme myös Nurmijärvellä kirkonkylässä, mutta olemme muuttamassa joskus ensi vuoden puolella Rajamäelle.

Mä olen 31-v ja lapset ovat 11- v poika, 9-v tyttö ja 1.2 v tyttö. Jos haluat tutustua, ota vaan rohkeasti yhteyttä! =)

satu.niemi@luukku.com
 
mamma ja prinssi05
Täällä äiti 20vee ja poika 6kk nurmijärveltä :wave: :wave:
Kovin olen kanssa kysellyt päiväkahvi seuraa täältä...Ja saanut jopa pari vastausta *iso rutistus Sannalle ja Pyrylle* :hug: Mutta kuten sanottu kavereita ei koskaan liikaa, ainakaan kotiäidillä päivisin.. ;)
Kaikki, pistäkää meiliä tänne päin
tiia.saaksjarvi@suomi24.fi
 
Täälläpä on myös(29v) äiti Klaukkalasta.Minulla on 2 lasta,1v10kk poika ja 4kk tyttö.Ulkoilu ja kahvittelu sekä kyläily seuraa etsittäisiin,mielellään täältä Klaukkalasta.Harrastuksiamme on muskari(tyttö) ja perhekerho(poika).Laittakaa viestiä tulemaan! :)
 

Yhteistyössä