Pojalla on ärsyttävä kaveri! En kestä!!!!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja Miiiie Maamma
  • Ensimmäinen viesti
Miiiie Maamma
Se haisee ensinnäki ihan kamalalta... pinttyneeltä kalalta, se pieree, se möykkää, se kiroilee, se hyppelee pojan huoneesse (yläkerta), se karjuu, se röyhtäilee... EI minkäänlaisia käytöstapoja!!
 
"joku"
no, onhan toi aika inhottavaa. meillä taas pojan kaveri on tosi röyhkeä, ilmottaa mulle ihan suoraan että me tullaan nyt pelaamaan xboxia. ja en muuten anna pelata. jos oon kauppaan lähdössä, käskee tuomaan limsaa. eikä oo mikään perhetuttu tms. vaan pojan luokkakaveri, joka ei kovinkaan montaa kertaa ole meillä käynyt.
 
Eikö lapsia enää nykyään kasvateta lainkaan? Ei olisi tullut kuuloonkaan, että aikanani olisin tolleen käyttäytynyt. Samaten sanoisin kyllä vieraalle lapselle myös suoran mielipiteen siitä, miten meillä käyttäydytään. Kodissa kodin tavalla!
 
Ken guru
Eikö lapsia enää nykyään kasvateta lainkaan? Ei olisi tullut kuuloonkaan, että aikanani olisin tolleen käyttäytynyt. Samaten sanoisin kyllä vieraalle lapselle myös suoran mielipiteen siitä, miten meillä käyttäydytään. Kodissa kodin tavalla!
Ei valitettavasti kaikkia. Monenmoista on tullut itsekin nähtyä ja ihmeteltyä. Mm. että menevät suoraan meillä meidän aikuisten tietokoneelle, kysymättä minkäänlaista lupaa. Yksi 7-v kolusi meillä kaikki kaapit ja laatikot (oli yksin sisällä käymässä kun me muut oltiin takapihalla), omin päin, kysymättä. Etsi jotain dvd:tä mitä olisi halunnut katsoa. Olin ihan että :O!
 

Yhteistyössä