Poliisien puolisoja??

Onko täällä kukaan poliisin kanssa naimisissa/avoliitossa?

Mietin, että millaista se arki sitten on, pelottaako koskaan miehen puolesta? Meillä mies hakemassa poliisikouluun ja ei oikein ole sellaista syytä, miksi ei pääsisi sisään.
 
Itse en ole, mutta voin uskoa kyllä et moni pelkää tuossa kohtaa, riippuu tietty jo siitäkin millainen poliisi tulee... toimisto hommia vai liikenne juttuja.
Mutta olen monesti miettinyt tätä samaa palomiesten puolisoista!
 
Minun mieheni :whistle: ei mies koskaan ole sanonut, että pelkäisi puolestani tai mitään muutakaan, tosin ammatinvalintani tein jo ennen miestä ja lapsia. 3 vuotta olen ollut kotona lasten kanssa ja aion palata alalle vielä.
 
Poliisin vaimo
Eipä se auta pelätä, eihän muuten elämästä tulisi mitään. Jatkuvan pelon kanssa ei voi elää! Kyllähän niitä onnettomuuksia sattuu ihan missä vain, ihan missä vain voi joku sekopää tulla vastaan.

Toki silloin kun Hesassa tapettiin nämä kaksi poliisia (vuonna -97) niin silloin hiukan mietitytti.....
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 09:19 Pix kirjoitti:
Ex-mies on poliisi.
Ekaks oli spol, sitten ihan oikea poliisi :D
Ja nyt ex?? Eihän vaan ammattiin liittyvää?

Ja juu, eihän elämää voi pelossa elää, sen tiedän, mutta kun asia on minulle niin uusi, niin kaiken maailman kysymyksiä ja kauheuksia tulee mieleen...
 
Pix
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 09:21 Jaanuska kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 09:19 Pix kirjoitti:
Ex-mies on poliisi.
Ekaks oli spol, sitten ihan oikea poliisi :D
Ja nyt ex?? Eihän vaan ammattiin liittyvää?

Ja juu, eihän elämää voi pelossa elää, sen tiedän, mutta kun asia on minulle niin uusi, niin kaiken maailman kysymyksiä ja kauheuksia tulee mieleen...
Ei, ei ammattiin liittyvää, ihan luonnekysymys :D
Ja mun on kyl pakko sanoa, että mua ei pelottanut miehen puolesta. Oli se sen verran kahjo, että ennemmin niiden muiden puolesta...
 
vanhempi konstu
No täällä itse poliisi, ja mies on ihan muunlaisessa ammatissa.
Joskus on puoliksi leikillään todennut, että mun pitäs vaihtaa työtä koska oon äiti. Mutta ei se tosissaan ollut. Ehkä kuitenkin salaa pelkää välillä mun puolesta, varmaan itsekin tulis joskus mietittyä mitä voi sattua, jos ois toisinpäin.
Mutta tää nyt on mun ammatti ja tästä en luovu. =)
 
joo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 09:27 Juuh kirjoitti:
Ja monet poliisit, palomiehet on kauheita pettäjiä. Kokemusta sinällään että 6 polliisin kanssa nusassu, palomiesten, ja kaverit sanoo samaa :D Varattuja nämä kaikki
Ja yhä edelleen sanon samaa kuin ennenkin, pettäminen onnistuu vaikka työvuoron aikana poliisilta.

Sivusta seurannut au-suhdetta neljättä vuotta..
 
Juuh
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 09:29 joo kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 09:27 Juuh kirjoitti:
Ja monet poliisit, palomiehet on kauheita pettäjiä. Kokemusta sinällään että 6 polliisin kanssa nusassu, palomiesten, ja kaverit sanoo samaa :D Varattuja nämä kaikki
Ja yhä edelleen sanon samaa kuin ennenkin, pettäminen onnistuu vaikka työvuoron aikana poliisilta.

Sivusta seurannut au-suhdetta neljättä vuotta..
Kyllä, etenkin työvuorojen aikana ne itteensä tyrkyttää, vaimo ja lapset on kotona tai töissä
 
Yks vaan
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 09:30 Juuh kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 09:29 joo kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 09:27 Juuh kirjoitti:
Ja monet poliisit, palomiehet on kauheita pettäjiä. Kokemusta sinällään että 6 polliisin kanssa nusassu, palomiesten, ja kaverit sanoo samaa :D Varattuja nämä kaikki
Ja yhä edelleen sanon samaa kuin ennenkin, pettäminen onnistuu vaikka työvuoron aikana poliisilta.

Sivusta seurannut au-suhdetta neljättä vuotta..
Kyllä, etenkin työvuorojen aikana ne itteensä tyrkyttää, vaimo ja lapset on kotona tai töissä
Heh, hän käy keskustelua itsensä kanssa :D
 
juh
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 09:32 Yks vaan kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 09:30 Juuh kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 09:29 joo kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 09:27 Juuh kirjoitti:
Ja monet poliisit, palomiehet on kauheita pettäjiä. Kokemusta sinällään että 6 polliisin kanssa nusassu, palomiesten, ja kaverit sanoo samaa :D Varattuja nämä kaikki
Ja yhä edelleen sanon samaa kuin ennenkin, pettäminen onnistuu vaikka työvuoron aikana poliisilta.

Sivusta seurannut au-suhdetta neljättä vuotta..
Kyllä, etenkin työvuorojen aikana ne itteensä tyrkyttää, vaimo ja lapset on kotona tai töissä
Heh, hän käy keskustelua itsensä kanssa :D
No en todellakaan käy, miksen samantien olis kirjottanu sitä tuon ensimmäisen tarinani perään :headwall:
 
nyt harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 09:30 Juuh kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 09:29 joo kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 09:27 Juuh kirjoitti:
Ja monet poliisit, palomiehet on kauheita pettäjiä. Kokemusta sinällään että 6 polliisin kanssa nusassu, palomiesten, ja kaverit sanoo samaa :D Varattuja nämä kaikki
Ja yhä edelleen sanon samaa kuin ennenkin, pettäminen onnistuu vaikka työvuoron aikana poliisilta.

Sivusta seurannut au-suhdetta neljättä vuotta..
Kyllä, etenkin työvuorojen aikana ne itteensä tyrkyttää, vaimo ja lapset on kotona tai töissä
Valitettavasti, itse seurasin kaverini sekoilua poliisin kanssa ja sitä kesti kuusi vuotta !!!!
Kuusi pitkää vuotta poliisi petti vaimoaan kaverini kanssa !! Ei ymmärrä ei !! :headwall:
 

Yhteistyössä