Poliisit soitti äsken

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 23:16 Kokkolasta päivää kirjoitti:
Mä olen kokkolalainen ja nyt tekis kyllä mieli mennä tuonne enpoon katsomaan, millainen mies sulla on! :kieh:

Mikäs oli syynä onnettomuuteen?

Ja pahoitelut tietenkin!
Kyse ei ole mun miehestäni vaan omasta isästäni.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 23:15 vieras myös kirjoitti:
:hug:

Kuinka onnettomuus sattui jos saa kysyä?
Kaupungista päin tuli paku hevoskärry perässä.Mun isäni tuli toisesta suunnasta.Tää paku lähti sitten kääntymään huoltoasemalle eikä jostain syystä huomannut mun isääni vaan kääntyi suoraan eteen.Tossa noin lyhykäisyydessään.
 
Keittiönoita
Paranemisia isällesi ja voimia sinulle :hug: Motoristien onnettomuudet ovat usein hyvinkin pahoja, mutta - kuten moni on jo sanonutkin - onneksi isäsi on kuitenkin hengissä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 22:59 Lunatic kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 16:16 ädä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 16:12 Lunatic kirjoitti:
No hengissä on ja varmaan ihan ok, kun on vaan ensiavussa. Älä panikoi. :wave:
kuinka niin vaan?eikös henkitoreissaankin olevat ihmiset ekana ensiapuun mene?eri asia jos ois terveyskeskuksessa.
No jaa, mun mielestä henkitoreissaan oleva ihminen olisi jo siirretty johonkin muualle jo siinä vaiheessa kun omainen menee paikalle. esim leikkaukseen tai teholle.

Katsotaan jahka pintelin meille kertoo miten kävi.
no ensiapuunhan se omainen menee kun menee loukkantunutta katsomaan. on se loukkaantunut sitten teholla tai leikkurissa tai vaikka peräti kylmässä. sieltä ensiavusta sitten ohjataan oikeeseen paikkaan.
 
SonataSelene
:hug: sulle ja pikaista paranemista sun isälle!

Mun isä koki tosi vakavan m.p.onnettomuuden 20v ennen ku äiti tuli kuvioihin. oli viikkoja sairaalassa ja tehollakin. vieläkin näkyy jälkiä siitä ja toinen polvi murtui niin pahasti ettei pysty koukistaa sitä vaan se on aina suora. koko jalka siis. oli käyny läpi montakin leikkausta että sai kasvot/pää ja ukko kuntoon. :'( ei suostu edes puhua siitä. tuli aikamoiset traumat. ei se edes muista mitään siitä päivästä. no, joo..höpisen täällä mutta miettii usein miten rankka kokemus sillä on takana. :/
 
:hug:

ikävää, onneksi ei käynyt pahemmin, mutta varmasti pelästytti!

Tiedän tunteen kun menee sairaalaan katsomaan läheistään joka makaa kaikenlaisissa piuhoissa siellä, kyllä siinä itku tulee.

Toivotaan paranemista isällesi! :flower:
 
NuoriAikuinen
Voimia perheelle ja pikaista toipumista potilaalle! :hug:

Olen aina ollut sitä mieltä että nuo moottoripöyrät ovat tuomipäivän kapistuksia, no onneksi tuo oma mies ei sellaista ole ikinä haikaillut. :/
 

Yhteistyössä