POLTATKO TUPAKKAA JA KÄYTÄTKÖ ALKOHOLIA? JOS NIIN PALJOKO? VOIT MYÖS PERUSTELLA VASTAUKSEN

  • Viestiketjun aloittaja KYSELY
  • Ensimmäinen viesti
KYSELY
mää poltan vähintään 5 tupakkaa päivässä ja alkoholia käytän suunnilleen kerran viikossa, toisinaan enempi toisinaan vähempi. nuorena opittuja huonoja tapoja joista en huonon itsekurin takia oo päässy eroon, vaikka oon monesti yrittäny. :(
 
Poltan, ei oo helppo lopettaa joskin ainainen vähennys-yritys on päällä. Alkoa ei tuu juurikaan käytettyä, viimeisten (en jaksa laskea taas monenko vuoden ajalta) vuosien aikana ehkä kerran tai kaks vuotta kohti on jotain tullut maisteltua saunakalja-tyyliin.
 
Poltan, tarkotuksena lopettaa mut niinhän se aina. Ennenku kukaan tulee saarnaamaan niin raskausajan olin polttamatta, ja juomatta. Ehkäpä siitä syystä juominen ei juuri maistukaan - krapulat liian tappavia yhden illan huumaan nähden. Mut miksi perustelemaan, olen vain tyhmä kun poltan vaikka melkein hävettää itteeniki ( ei sillä, jokaisen oma asia ).
 
Tuleehan tuota käryteltyä..vaihteleva määrä 3-10 per päivä..Alkoholia n. kerran viikossa,joskus ei ollenkaan.Määrä vaihtelee 1 lonkerosta useampaan,vahvempaan..
Perustella en osaa,mutta eräälle ihmiselle olen sanonut : pitäähän ihmisellä jotain paheita olla..
 
Ehkä noin kerran kuussa tai kahdessa saatan muutaman drinksun ottaa, usein harvemminkin.
Tupakkia polttelen enää vain silloin kun niitä drinkkejä kumoan.

En perustele sen enempää, en koe tarvetta.
 
mie
Poltan noin 15 tupakkaa päivässä ja alkoholia en ole käyttänyt 1.5v aikana juuri mitään. Minulla kanssa nuorena opittua tämä tupakointi josta en ole eroon päässyt. Alkoholia ei vaan huvita juoda enään koska muutama vuosi sitten tuli juotua aika urakalla.
 
Mä poltan 10-15 tupakkaa päivässä (raskaus- ja imetysajan olin polttamatta, repsahdin kun tyttö oli hiukka yli vuoden). Jotenki musta tuntuu ihan mahdottomalta alkaa perustelemaan tupakapolttoo.. Lopettaminen on ajatuksissa tällä hetkellä, yrityksiä on takana useita epäonnistuneita.

Alkoa en käytä juuri ollenkaan. Ehkä kerran kahdessa kuukaudessa otan yhden annoksen eli esim pullon olutta tai vähän kermalikööriä. Baarissa käyn ehkä kerran vuodessa. Ei oikeen nappaa enää tuo alkon kumoaminen, mä oon vielä niin krapuloiva ihminen ettei mun tarvii ku kaljapullon korkin päälle astua niin johan on krapula! :LOL:
 
hyi
En polta enkä voi ymmärtää niitä jotka polttaa. Maistanut olen, h...tin pahaa on. Ja se haju, yök!
Alkoholia käytän viikottain, ainakin viikonloppuna viiniä ruuan kanssa.
 
poltan n. 3-20 tupakkia päivässä ja juon n. kerran2 viikossa, joskus useammin. joka saunan kanssa otan yhen kultalonkeron tms. en aio lopettaa. täysin perseet olen tosi harvoin ja silloin täytyy olla tarpeeks hyvä syy
 
Kimppa
En polta. Sitä ei kai tarvitse perustella :eek: Tai jos pitää, niin tajusin miten typerää touhua se on ja lopetin. Alkoholia käytän keskimäärin varmaan pari annosta viikossa. Muutaman kerran vuodessa voi sanoa, että on vähän humalassa.
 

Yhteistyössä