Poltin sitten huomiset sapuskat :/

  • Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
Arggghhh!!! Ihmettelinkin, miten täällä vieläkin tuntuu voimakkaana ruuan tuoksu. En muistanut ollenkaan, että olin laittanut huomisen sapuskan uuniin. Mulla piti olla vain yksi pieni työjuttu täksi illaksi, mutta kun avasin sähköpostini, niin olin saanut klo 19 jälkeen vielä meilin uusista muutoksista, jotka pitää olla valmiina aamulla klo 7. Eikä edes mitään pieniä muutoksia, joten meni tunti poikineen ennenkuin homma oli valmis. Äsken sain muutokset tehtyä ja menin alakertaan. Ja tadaa..huomasin uunin olevan päällä ja sitten muistin sapuskan |O
 
:hug: toivottavasti ei mennyt pilalle kokonaan, mulla itellä kärähti pari päivää sitten nuudellit kattilaan jumituin puhelimeen ja kun vesi loppui kattilasta ja siihen havahduin kun alkoi käry haisemaan no ne ainakin meni pilalle sillä ottivat sen hirvittävän käryn maun itseensä e
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja äityliini75:
:hug: toivottavasti ei mennyt pilalle kokonaan, mulla itellä kärähti pari päivää sitten nuudellit kattilaan jumituin puhelimeen ja kun vesi loppui kattilasta ja siihen havahduin kun alkoi käry haisemaan no ne ainakin meni pilalle sillä ottivat sen hirvittävän käryn maun itseensä e
Kyllä se tais mennä. Mietin just, että pitäisköhän ottaa siitä valokuva ja laittaa se Facebookissa "Ei menny niinku Strömsössä" -ryhmään :D

On kyllä ärsyttävää, kun sapuskat palaa pohjaan. Ei pelkästään se pilalle mennyt ruoka vaan sen kattilan tms peseminen sen jälkeen.

 
zxz
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Menikö ihan pilalle?
Sen verran kuivakaksi, että mahtaako kelvata edes koiralle :(
Jos koiralle kelpaa, voit syoda itse kans. Mulla on koemusta: MUlla oli jotain kylmaa lihaa jaakaapissa ja tarjosin sita koiralle ,mutta se vain puisti paataan eika ottanut mun tarjousta vastaan ,niin soin ne leikkeleet ite. Arvaa mita? parin tunnin paasta tajusin miksi Rolph ei halunnut sita lihaa ,mutta mulle se oli hiukan myohaista , mutta opin luottamaan koiraan ruuan maistajana.
 
me päätettiin jo tänään että huomenna on pizzapäivä B) tulee ylimääräisiä syöjiä ja se ainakin kelpaa kaikille. paitsi melkein 4v tänään yllätti; söi täytettyjä paprikoita ja juustopekonitomaatteja :D :D
 

Yhteistyössä