Polttaako muiden miehet tupakkaa? Ärsyttääkö sinua?

  • Viestiketjun aloittaja leonn
  • Ensimmäinen viesti
leonn
Mun mies oli polttamatta 3v mutta aloitti taas. On polttanut jo niin kauan, että pelkään hänen sairastuvan keuhkosyöpään tms... olen uhkaillut ja kiristänyt, vaan ei auta..
 
Ei polta, paitsi joskus viihteellä ollessaan saattaa polttaa pari, mutta siis tosi harvoin.
Ei ärsytä mutta jos polttais päivittäin niin ärsyttäis kun se haisee niin järkyttävälle.
Mä olen itse aikaisemmin polttanut ja mulla on mun lasten puolesta paha mieli että ovat muutaman vuoden joutuneet kestämään niin pahan hajuista äitiä. Toki poltin vain pihalla yms mutta kyllä se silti haisee.
 
-.-
Polttaa, ja ärsyttää. Mäkin poltin ennen. Jos nyt etsisin uutta miestä itselleni, niin kovin helpolla en ottais miestä joka polttaa.
Haju on inhottava, rahaa palaa ihan turhan takia, ja aina kaikkea ennen pitää käydä tupakalla. Tuo vielä vetää tota röökiä kun henkensä edestä, monesti ravaa ihan 20 min välein tupakalla.
 
tavallinen äiti
Polttaa ja ärsyttää. Se haju, rahanmeno ja terveyden menetys. Vaan minkäs teet, iso ihminen, ei auta uhkailut eikä kiristykset lahjonnasta puhumattakaan. Kun ei itsellä ole tahtoa lopettaa niin on vaan kestettävä.
(muuta vikaa tuossa ei sitte onneks olekaan ;))
 
Mullakin on tuollainen satunnainen sauhuttelija. Töistä/harrastuksista tullessa haisee aina tupakalle, mutta kotona käy röökillä tosi harvoin. Mua ei sinänsä haittaa, kunhan ei käy sillain että lapsi näkee ja joutuu sitä haistelemaan.
 
"vieras"
Mun mies on polttanut 9-vuotiaasta lähtien, nyt on 31 ja polttaa siis edelleen. Olemme olleet yhdessä lähes 10 vuotta, eikä polttaminen ole koskaan häirinnyt. Ei hajullisesti kuin rahallisestikaan. Omatpahan ovat keuhkonsa, en minä voi sille mitään. Tietää kyllä vaarat ja sen, että lapset voivat jäädä jopa seuraavan kymmenen vuoden sisällä isättömiksi, koska polttamista on takana jo lähes 20 vuotta.
Toki, jos voisin, käskisin miehen lopettaa tupakan polton. Vaan kun en voi vaikka kuinka olen vaimo. Näillä mennään ja eletään.
 
"Jeba"
Mies ei polta, mutta mä poltan :/ Se on ilmeisesti meistä se fiksumpi osapuoli kun pystyi lopettamaan. Kovin olen ylpeä hänestä ja kyllä mäkin vielä jonain kauniina päivävä! :D
 
hepulis
[QUOTE="vieras";25183385]Pitäisi ärsyttää että tuli valittua vähemmän älykäs siittäjä lapsillesi.[/QUOTE]
Tää lause pitää jo niin monta ihan törkeetä juttua sisällään et en mä tiedä pitäskö itkeä vai nauraa? Mahtaa löytyy fiksu yksilö tän "vieraan" takaa... voi moro... On helppoo tää palstaelämä, saa kyllä sutkautella mitä tahanssa.
 
"hömppö"
Polttaa, ja ärsyttää. Mäkin poltin ennen. Jos nyt etsisin uutta miestä itselleni, niin kovin helpolla en ottais miestä joka polttaa.
Haju on inhottava, rahaa palaa ihan turhan takia, ja aina kaikkea ennen pitää käydä tupakalla. Tuo vielä vetää tota röökiä kun henkensä edestä, monesti ravaa ihan 20 min välein tupakalla.
Meillä sama tilanne ja kyllä ärsyttää niin perinpohjin :kieh: Eniten kuvottaa se haju ja toiseks eniten just tuo, että aina kaikkea ennen pitää käydä tupakalla: ennen autoon menoa on pakko polttaa ja muu perhe kärsii kun tuo haisee tuhkakupille autossa. Sit kun ollaan perillä siellä mihin ollaankaan menossa niin sielläki pitää polttaa ennen sisällemenoa :kieh: :headwall: Ja taas muu perhe odottaa..... rahaa ei mene mitenkään järkyttävän paljo kun tuo polttaa sätkiä eikä ole mikään ketjupolttaja mutta inhottaa ja suututtaa silti.
 
"eee"
Mullakin on tuollainen satunnainen sauhuttelija. Töistä/harrastuksista tullessa haisee aina tupakalle, mutta kotona käy röökillä tosi harvoin. Mua ei sinänsä haittaa, kunhan ei käy sillain että lapsi näkee ja joutuu sitä haistelemaan.
Aina töistä tullessa haisee tupakalle, mutta sinäkö olet ainoa joka sen haistaa? Eikös tuo nyt ole aika ristiriitaista :D
 
"joo"
Mies polttaa melkein askin päivässä ja se on alkanut ärsyttää jatkuvasti enemmän. Alkuun ei härinnyt ja meninkin seuraksi kun hän poltti. Nykyään valitan kun tulee illalla suoraan tupakalta sänkyyn, huuhtelisi suuta suuvedellä edes. :x
Mies on 3 vuotta sitten tarkistuttanut keuhkonsa, mutta ainahan se riski sairastua kasvaa mitä kauemmin polttaa. Mies on koettanut lopettaa joitakin kertoja, mutta ei ole onnistunut. :/ Mä en pysty ymmärtämään sellaista riipppuvutta joka menee oman terveyden ja perheenkin edelle. En kuitenkaan ole miestä sen takia vaihtamassa. Toivon, että hän alkaa inhota tupakkaa niin paljon, että pääsee siitä irti.
 

Yhteistyössä