Polttarit

Hei!

Ollaan järjestämässä polltareita yhdelle kamulle.. Nyt meidän pitäisi keksiä mitä hän voisi myydä?
Onko kellään tietoa mistä vois ostaa jotain nameja halvalla mitkä on esim. tissin tai pippelin muotoisia?
 
Tää tulee nyt aikasta moisella viiveellä.. Itse olin myös ennen polttareita sitä mieltä,et en kyl rupee myymään yhtään mitään.
Kun sit polttari päivä koitti ja olin tehnyt siinä jo kaikenlaista kivaa sekä ilta läheni,niin minut puettiin sairaanhoitajaksi ja laitettiin myymään kortsuja.

Se oli oikeesti tosi kiva idea ja kyllähän niitä tuli mukavasti myytyäkin.Rahat sit sain pitää itse ja ostaa niillä omat juomat tai mitä sitä ikinä tahdoin tehdä (juomia ei loppujen lopux tarvinnut ostaa kun kamut tarjos mulle sen mitä join.. En ole kova juomaan).

Myös muut jotka ovat nyt suunittelemassa näitä polttareita ja menneet otse aikasemmin naimisiin, ovat sitä mieltä, että tuo myyminen on hyvä idea..

Tarkotuksena EI ole nolata tulevaa morsianta, vaan saada hänelle myös omaa käyttörahaa iltaa varten (tai mihin nyt haluaakaan tuhlata rahansa) ja säästää meidän muiden budjettia
 

Yhteistyössä