Poni järjesti pika herätyksen

Huomenta vaan kaikki!
Mulla vapaa aamu, kun lapset yökylässä, niin nyt oon pirtee kun peipponen täs koneel. Viiden aikaaan alko ulkoota kuulu hevosten kiljumista. Tyttöjen poni oli karannu ja teki tuttavuutta mun ei niin sosiaaliseen tammaan =) Nyt sitten en saa enään unta joten notkun tääl koneel.
 
Keittiönoita
Huomenta =) Mä käväisin nukkumassa eli menin nukkumaan klo 03:40 ja herätyskello soitti 05:45. Aamiaista tässä syön, kuopus tekee töihin lähtöä ja kunhan on lähtenyt, mä meen vielä pariksi tunniksi nukkumaan.

Sullapa on poni järkännyt aamuyllärin :D
 
HEH! Nyt vast huomaan ku kupin kahvii juonu et en osaa kirjottaa! Meillä poni näköjään tänään kiuvittelee :LOL: Mitä tästä taas opimme?! Älä koske tietokoneeseen ennen kun turvallisesti oot juonu kupin aamukahvia.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Syksytär:
HEH! Nyt vast huomaan ku kupin kahvii juonu et en osaa kirjottaa! Meillä poni näköjään tänään kiuvittelee :LOL: Mitä tästä taas opimme?! Älä koske tietokoneeseen ennen kun turvallisesti oot juonu kupin aamukahvia.
Sattuuhan sitä, varsinkin tähän aikaan aamusta :D Mutta nyt mä painelen takaisin nukkumaan, kuopus lähti tienaamaan B)
 

Yhteistyössä