Porilaiset äidit ja odottajat

Löytyykö Porista tai lähialueilta pienten lasten äiteja tai odottajia? Täällä kaipailisi samassa elämäntilanteessa olevien seuraa porilainen 24-v tuleva äippä, la on elokuussa :)
Olisi mukava tavata vaikkapa kaffeen merkeissä, ja ensi syksynä kaipaan jo vaunutteluseuraakin kun pikkuinen on syntynyt :heart:

Eli kaikki iästä, koosta tai elämäntilanteesta huolimatta nyt viestiä kehiin!!
 
Minkä ikäisiä lapsia sulla Jansku on?
Musta saa seuraa oikein mielellään jos kiinnostaa, mutta taidat hakea paremminkin sellaisten seuraa kenellä on jo lapsia?
Anyway, roikun täällä linjoilla mukana =)
 
puuha-pete
Heippa!!!
Niin eikö sulla oo vasta laskettu aika vai...?? eikä se mua haittaa että ei ole vielä lapsia... Kavereita ei koskaan ole liikaa,vai mitä?? B)
Mistäs päin olet...??
 
meri porissa asustelen mut kyl siäl porissa tulee aina käytyä kun perhe asuu siellä...(sukulaiset).... vaihdoin nimimerkkiä...: nasuli24...
Tässä muuten mun s-posti osote jos haluut ennemmin sinne mailata: jansku_20@ hotmail.com....käyn tietty enemmän siellä kun täällä :p
Kirjoittelehan taas pian =O)
 
Hei!

Olen kahden lapsen äiti Porista. Olisi mukava saada kotiäitiseuraa arkeen päivisin. Lapseni ovat tyttö pian 1-v ja poika heinäkuussa 6-v. Pelle Hermannipuistossa tulee käytyä aika usein näin kesäisin.

Kirjoitelkaa, jos kaipaatte leikkipuistoseuraa tai ystävää. Olen Meri-Porin suunnalta ja e.mailini jaana.maki@kotiportti.fi


 
Moi!
Täällä vielä yksi Porilainen äiti. Poika vuoden ikäinen ja asuinpaikkana Ruosniemi. Harvemmin olen koneella, joten jos löytyy innokkaita lenkkeilijöitä tai kahvittelijoita, laittakaa s-postia osoitteeseen marianne.valkama@cedunet.pori.fi. S-postia tulee luettua, muuten tosiaan koneen käyttö harvinaista.
 
on muuten aika vaikeaa treffata saati edes ottaa yhteyttää kun kukaan ei ole laittanut sähköposti tai mese osoitettaan. Mielenkiintoisia ilmoituksia oli monella ja olis tehnyt mieli ottaa yhteyttä mutta mihis otat yhteyttä??
 
Moi Ulla!

En viitsi tänne ihan osoitetta laittaa, mutta tiedät Ruosniemestä varmaankin Siwan ja päiväkodin. Asun aika lähellä niitä.

Minkäs ikäisiä lapsia sulla on? Missäspäin sä asut?

Jos kiinnostaa jutella enemmän, laita vaikka s-postia, mun osoite on ylemmässä viestissä. On vähän yksityisempää;)
 
Niin ja kaikki muutkin jolla on lapsia tääl porissa päin saa kirjotella!!!! ois kiva tutustua...itellä 4-vuotias tyttö ja 2.v. poika =) Niin ja mesenkin siis omistan....Kirjoitelkaa!!! jansku_20@hotmail.com B)
aurinkoista kesää kaikille!!! :heart:
 



Ruosniemestä minäkin, mesekin löytyy (tosin se menee jostain syystä aina jumiin) ja saan sen auki aina sattumalta. :wave:
Leikkiseuraa kaipaavat lapset 5v, 3v ja 10kk ja juttuseuraa äiti 29v =D
Pellehermannissakin käydään aika usein ja kirppareita kierrän mielelläni =)
mirmelaade@suomi24.fi
 

Yhteistyössä