Positiivisen ajattelun ketju

Noniin, eli kun täällä on olemassa Kiukkuketju johon saa käydä avautumassa silloin kun on sen aika, niin ajattelin vastapainoksi perustaa Positiivisen ajattelun ketjun. Täällä saa käydä hehkuttelemassa omia toiveita, "raskausoireita" ja uskoa onnistumiseen sekä luonnollisesti myös täysin rinnoin tsempata muita - vaikka se sitten menisi välillä lähes epärealistisuuden puolelle :) Syy tämän ketjun perustamiselle on se, että muissa ketjuissa ei aina voi täysin rinnoin fiilistellä kuulostamatta naiivilta, etenkin kun samassa keskustelussa voi aina olla mukana henkilöitä, joilla juuri on parhaillaan huono päivä, epäonnistumisen hetki tms.

Täällä saa siis uskoa niihin ihmeisiin :)
 
Voinkin itse aloittaa. Eli eka inssi päätyi varhaiseen keskenmenoon, mutta sehän on erittäin hyvä merkki, että raskaus alkoi! Lisäksi seuraavaan yritykseen päästiin heti seuraavassa kierrossa, ja eilinen ultra osoitti että munasolut kasvavat kohinalla ja inssi nro 2 tehdään tällä viikolla. Tässä ohessa olen huolehtinut itsestäni oikein erityslaatuisen hyvin, ja olen päättänyt että tällä kertaa tärppää :D Jos kerran olosuhteet on kaikki hyvät, niin yhtä hyvin se The Kerta voi olla juuri nyt!!
 
  • Tykkää
Reactions: Melargia ja Nyppy
Kiva idea :)

Keep it high Scarleth, your worth it!

Ja minä tuuletan, tänään illalla vuoden viimeinen pistos, wuhuuuu!!!!! Ihanaa päästä pitämään taukoa kaikesta tämän hoidon jälkeen eli joulutauko is a gooood thing :)
 
  • Tykkää
Reactions: Nyppy
Ihana ketju! Kiitos Scarleth =)

Oma mieli on nyt sellanen, et piti oikein pysähtyä miettiin, että mistä olen tyytyväinen... ja tiiättekö mitä? Mä olen tosi hyvilläni siitä että täti tuli :D Juup, mun puolesta se sais nyt tulla vaikka kolme kertaa peräjälkeen (ja samalla jäädä teiltä pois!). Tän alkaneen lisäks enää yks täys kierto ja sitten viiiiiiimein PAS :cool:

Hyvää loppuviikkoa kaikille!
 
Jotenkin on vähemmän porukka täällä kuin Kiukkuketjussa...
Muta eikö ole kuitenkin aika huippua että päivät alkaa pian pidetä?
Meillä on siirto tasan viikon päästä ja vastaus saadaan ennen joulua. Jos ei tärppää niin ainakin lääkkeet on melkein ilmaisia seuraavaan kun ostaa tämän vuoden puolella!

Mies on tulossa kotiin, työpaikkakin on, ja olen juuri lomalla! Hyllyillä on monta lukematonta kirjaa ja rauhallinen sänky minne voi mennä möhnimään!
 
Tärppionnea edellä kirjottaneille :) Toivottavasti saatte sen parhaimman joululahjan :heart:

Täällä alkoi satamaan lunta :xmas: vaikka hiutaleet onkin tuollaisia kinttaan kokoisia ja ulkona on lämmintä, on silti vähän valoisampaa ja jouluinen olo. Ehkä illalla saa jo lumipalloja kyhättyä ja koiralle nakeltua :)
 
Heh, mitähän positiivista keksisi siitä, että inssistä on vasta 3 pv ja hypin jo seinille jännityksestä :D Nooo... ainakin tämä kasvattaa ja jalostaa kärsimätöntä luonnetta ;) Ihanaa on se, että mulla on mahtava mies jonka kanssa yritämme näinkin ihanaa asiaa yhdessä, minä kun jo ehdin ajatella, että tällaista tilannetta ei koskaan tule. Rakkautta ilmassa <3
 
Mä olen tällä hetkellä niin onnellinen, ettei mitään rajaa :heart:

Olin jo mielessäni prosessoinut sen, että meidän viimeinen alkio ei välttämättä selviäisi sulatuksesta ja edessä olisi piiiiiitkä tauko seuraavaa hoitoa odottaen.

Nyt olo on suunnattoman kiitollinen, kun siirtoon päästiinkin. Meille annettiin vielä mahdollisuus onnistua, ja mä en aio pilata näitä piinaviikkoja pyörittelemällä tuttuja negatiivisia keloja päässäni! :saint:
 
  • Tykkää
Reactions: Nyppy
Mies palasi työreissusta ehjänä... vähän pelotti kun ilmat on olleet tuollaiset. Pitkän ja kivuliaan ivf- kokemuksen jälkeen olo alkaa oleen suht normaali ja tänää saadaan viettää rakkauden täyteinen koti-ilta :heart:

Mä olen päättänyt, että PASsia odotellessa keskityn pitämään miestä hyvänä... on sen ansainnut, kun hoitojen aikana piti niin keskittyä mun vointiin ja ajatukset pyöri vain yhden asian ympärillä.

:flower: Mä toivottelen kaikille paaaljon rakkautta tähän viikonloppuun :heart: :flower:
 
Sintu Näinhän se on, positiivisuus kunniaan! :)

Minä oon niiiiiin päättäny plussata tästä hoidosta! Jep näin se olkoon :D
Ja jos se onkin nega, niin ei se elämä siihen kaadu ;) ei sillä että se ei harmittais, mutta ei sitä kannata jäädä märehtimään, parempi suunnata energiansa muuhun.

Teräsbetonin sanoja lainaten:
Turha on menneestä murhetta kantaa
Kun tänään voi kaikkensa antaa
...
Vaikka eilistä muistamme huomenna jatkamme vain
...
Vaikka huomista mietimme tänään me elämme vain
 
Melargia; mahtavaa!! :D Tein nimittäin jo aikanaan tuon saman päätöksen, mutta en vaan ole uskaltanut sanoa sitä ääneen edes täällä :) Mutta nyt kun sinä aloitit, niin todettakoon, että mäkin NIIIN päätin plussata tällä kierroksella :D No, vajaan viikon päästä tiedetään pitikö päätös... ;)
 
Miten Scarleth pysy positiivisen päätöksen kanssa? Tuliko päätös testiin asti?

Täällä se päätty negaan :kieh: Mutta jos haluaa asian positiiviseksi kääntää, niin se oli sitte vuoden viimeinen nega, ha!
 
Negaan päädyttiin täälläkin, prkl! Positiivinen ajattelu oli pari päivää kadoksissa, mutta nyt alkaa taas taistelutahto löytyä. Ensi kierrossa kuules päätetään sitten vaan vielä lujemmin!!! :D Ja nyt voidaan jouluna hyvillä mielin vetää vaikka punaviiniä, jos se nyt sitten yhtään lohduttaa..... ;-)
 
Ihana ketju. Koskaan ei saa menettää toivoaan.

Minä iloitsen ao-tutkimuksen hyvistä tuloksista! Iloitsen myös siitä että kilpirauhanen ja prolaktiini ovat nyt tasapainossa.

Nyt on viimeinen luomuovis tulossa ennen kuin aloitan pistokset, iloitsen tästä yhdestä mahdollisuudesta tulla vielä luomuna raskaaksi, ja iloitsen myös siitä että hoidot ovat alkamassa!
 
Hei hopeainen, menee vähän off topic, mutta miten sulla vaikutti nuo epätasapainossa olevat kilpparit ja prolaktiinit? Mulle määrättiin nyt nuo labrakokeet, ja haluaisin vähän tietää, että mitä ongelmia ne sitten olis voineet aiheuttaa.
 
Terve vaan kaikkille! :wave:
Me alotetaan vasta clomeilla tammikuussa, jos ne menkat alkavat. Nyt vaan niin erilaisia oireita taas...vai mahtaakohan johtua kun näitä keskusteluja luen.. :D

Mulla ei siis ole säännöllistä kiertoa. Mutta tän kierron eka päivä oli 5.12 ja menkat kesti yllätävän kauan (7pvä, normaalisti 4-5pvä) kp 8 ja 9 heiluteltiin peittoja ja kp 10 tuli vähän rusehtavaa vuotoa, vuotanut siis pikkareihin, ja loppupäivänä ei vuotanut mitään, mutta ei pyyhkiessä paperi ihan valkoseksi jäänyt...sellasta vaaleen beigeä..(ei ikinä ole vuotanut mitään välivuotoa kierron missään vaiheessa, se on ollut joko kunnon menkat ekasta päivästä lähtien tai sitten ei ollenkaan mitään) sen jälkeen on myös heikottanut ja aamuisin pyörryttänyt joka päivä, tähän päivään saakka... mitäs vois tarkottaa?

Nyt kp17 ja eilen aamupäivästä tuli vihlonta ja nipistely kivut hetkeksi alavatsan oikealle puolelle, eilen illalla ja tänään vihlonnut kylkiä, vatsaa nipistää ja kuplii, tämä aamu myös äklöttänyt kaikki..aamupalankin söin väkisin ku ajattelin et parantais oloa..pala kurkussa koko ajan.

Elättelenköhän taas turhia toiveita onnistumisesta...nimittäin kohta 2 vuotta yritystä takana. :confused:
 
Uuden Vuoden kynnyksellä...
Edessä on sata ovea, tuhat tietä.
Valitse sydämelläsi, punnitse tunteella, käytä hiven järkeä.
Ovet on tehty avattavaksi, tiet tallattavaksi, elämä elettäväksi.
Jos erehdyt, uskalla itkeä, uskalla nauraa, uskalla muuttaa suuntaa.
Ei mikään kasva ilman vettä, ei ihminen kypsy kyynelittä.
Mutta silti odota parasta, äläkä pelkää pahinta, niin saat mitä ansaitset.



Säilyttäköön uusi vuosi sen mitä rakastat
tuokoon tullessaan sen mitä kaipaat
vieköön mennessään sen mitä taakkana kannat.


Onnellista Uutta Vuotta kaikille!
:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74 ja Melargia
Ihana ketju tää tällainen, kun usein on vaan niitä kiukkuketju-asioita mielessä :)

(Taustaa sen verran, että takana on kaksi luomusti alkanutta, mutta keskenmenoon päättynyttä raskautta, joita kumpaakin on edeltänyt noin vuoden yrittäminen.) Mulla on kp1 ja yritän olla siitä iloinen, koska aloitan clomien käytön ekaa kertaa tässä kierrossa!!! Ja oon päättänyt, että niiden avulla tulen heti tai ainakin parissa kierrossa raskaaksi! Ja oon myös päättänyt, että vaikka kuinka oviksen aikaan hormonit heittelisi, niin en ärsytä miestä enkä haasta riitaa, enkä tee mitään mikä vaarantaisi petipuuhat, vaan sen sijaan panostan täysillä pupuiluun kun kerta nyt pitäisi olla paremmat mahdollisuudet tulla raskaaksi :)

Positiivisia ajatuksia kaikille :heart:
 

Yhteistyössä