Poskiontelontulehdus?

Mulla torstaina jo alkoi tulla oireita, ylähampaat särkee, poskiin sattuu, 2 viikkoa jatkunut nuha, päätä särkee...

No, YTHS:lle ei enää päässyt. Soitin terveysneuvontaan, niin "yritä pärjäillä kotona". Kiva, kun en ole kahteen yöhön pystynyt kunnolla nukkumaan, päivän vielä pärjää mutta yöllä kipu pahenee tosi paljon, niin että vaikka ottaa buranaa niin ei auta.

Äh, tiedän että poskiontelontulehdusepäily kuuluu kiireellisyysluokkaan E, eli ei sairaalapäivystyksessä hoideta. Mut oon jo 2 päivää kärsinyt, en todellakaan jaksaisi tiistaihin asti odottaa! Mut päivät on ihan ok, yöt ei.

Eli kertokaapa, yritänkö päästä sairaalan tk-päivystykseen vai kärsinkö ja odotan että menee ohi, tai tiistai tulee?
 
Ai niin, se mua eniten ärsyttää, kun ei oo koskaan mulla ennen ollut poskiontelontulehdusta, että mitä jos tää ei olekaan sitä? Nolottaa jo ajatuskin mennä ruuhkauttamaan päivystystä jos ei mitään olekaan? |O
 
grgrg
mäkään en päässy tk:hon, muutaman kk sitten kun oli poskiontelontulehdus, ei oo aikoja oli vastaus. menin yksärille maksoin 30 e ja lääkekuuri auttoi. ootko ottanu buranaa? se vie kivut pois.
 
-
tuo kannu on ihan jees mutta jos poskissa on jo mätää ni ei se sitä poista. eikä siihen auta edes kuuri vaan pelkkä punkteeraus. mulla tuo jatkuvana vaivana ja tiedän että olotila ei häävi ole (jonotan just leikkaukseen). eli mene jonottaa ja vaadi tuo huuhtelu. olo helpottuu samantien!
 
Alkuperäinen kirjoittaja grgrg:
mäkään en päässy tk:hon, muutaman kk sitten kun oli poskiontelontulehdus, ei oo aikoja oli vastaus. menin yksärille maksoin 30 e ja lääkekuuri auttoi. ootko ottanu buranaa? se vie kivut pois.
Päivällä pärjään ilman buranaa, yöllä sekään ei meinaa auttaa. Makuuasennossa kipu on niin paljon pahempi. Mietin tässä, et jos vielä yhden yön yrittäisi, jos ensi yö olis jo parempi? Toisaalta toissayönä ajattelin, et aamulla heti lääkäriin, viime yönäkin ajattelin niin, mut kun tosiaan näin päivällä on niin paljon parempi olo niin...

Äh, hankalaa.
 

Yhteistyössä