poskiontelotulehduksesta.

ilmeisesti mulla ei ikinä oo ollu kyseistä tautia, mutt NYT ON! :snotty:
kivut tossa kasvojen alueella on ihan järkyt ja muutenkin pää hajoo!!
ei auta Panadoli ei.

ja tilannetta pahentaa tietty tää raskaus. ei voi ottaa edes hevossannosta noita lääkeitä eikä edes Buranaa.

KAUANKO TÄÄ KESTÄÄ???!!!
lääkäri ei suositellut antibioottia... mut missä vaiheessa lääkitys on tarpeellinen?
 
kuono on ollu käytös. oon käyttänyt tosi monta kertaa, mutta olo huononee kuitenkin tunnin päästä.

kannattaako laittaa mieluummin lämmintä vai haaleeta kannuun? vai jopa viileetä? nenä ei välttämättä oo edes tukossa, silti kipu on sietämätön.
 
ei enää tulehduksia vuosiin
Alkuperäinen kirjoittaja dreamer78:
ilmeisesti mulla ei ikinä oo ollu kyseistä tautia, mutt NYT ON! :snotty:
kivut tossa kasvojen alueella on ihan järkyt ja muutenkin pää hajoo!!
ei auta Panadoli ei.

ja tilannetta pahentaa tietty tää raskaus. ei voi ottaa edes hevossannosta noita lääkeitä eikä edes Buranaa.

KAUANKO TÄÄ KESTÄÄ???!!!
lääkäri ei suositellut antibioottia... mut missä vaiheessa lääkitys on tarpeellinen?
Hiilarit minimiin et ei pöpöt saa energiaa ja tarkista vielä et et ole saanut glutamaatteja etkä karrageenia E407:
http://koti.netplaza.fi/~paula/kotikokkeli/carrageenan.htm

 
Alkuperäinen kirjoittaja dreamer78:
kuono on ollu käytös. oon käyttänyt tosi monta kertaa, mutta olo huononee kuitenkin tunnin päästä.

kannattaako laittaa mieluummin lämmintä vai haaleeta kannuun? vai jopa viileetä? nenä ei välttämättä oo edes tukossa, silti kipu on sietämätön.
oliko sulla märkää siellä katoivatko?
 
Alkuperäinen kirjoittaja dreamer78:
kattoi sillä laitteella. toisessa oli jotain turvotusta hiukan... mut eilen tää vasta paheni; perjantaina kävin.
Kannatta seurata jos märkä alkaa kertymään niin se tulee todella todella kipeeks.
mulla itellä se keräänty niin et sen näki ulkopuolelta kauhee patti ja pää meinas hajota.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ei enää tulehduksia vuosiin:
Hiilarit minimiin et ei pöpöt saa energiaa ja tarkista vielä et et ole saanut glutamaatteja etkä karrageenia E407:
http://koti.netplaza.fi/~paula/kotikokkeli/carrageenan.htm

joo. oon ollu kyl VHH:lla, mut jäätelöö meni perjantaina. maitotuotteetkin jätin ny eilen pois; kermassa on kai tota karrageenii?
nyt ei kyllä maistu mikään. hernekeitto on ainoo, ku menee pieninä annoksina... no, sitäkään ei moneen tuntiin.. nälkä alkaa olla...
 
vierailija
Mulla on toiminut Duact ja sitten yksi allergiseen nuhaan tarkoitettu lääke. En kyllä tiedä, saako niitä raskaana käyttää. Mulle tulee jatkuvasti poskiontelotulehduksia, joten aina en saa antbiootteja. Mulla autto kipuun myös kuumavesipullo, jota painoin poskeen.
 
vierailija
Sarvikuonon käytössä täytyy muistaa, että kannu on oltava puhdas ja että kylmää vettä lasketaan niin kauan, että hanasta tulee vain kylmää, ettei putkiston lämmitä vettä pääse sekaan - siinä on pöpöjä. Karkea merisuola parasta eikä siinä kannata olla syanidia E536 eikä muutakaan paakkuuntumisenestoainetta. Ja se vesi keitetään ennen käyttöä. Mikä sesi, katso kartalta!
 

Yhteistyössä