Posti kadottanut paketin, kuinka suuri mahd. vielä löytyä?

Täällä siis jouluketjun kautta mulle lähetettiin ihan pakettina...mutta ei tullut perille. Nyt siitä mennyt jo melkein 2 viikkoa.
Lähettäjällä ei valitettavasti ole seurantakoodia tallessa.

Kuinkahan suuri mahdollisuus on että vielä joskus paketti löytyisi?
Kunhan tässä kyselen jos jollain vastaavaa kokemusta.
 
liinis
Alkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:
Täällä siis jouluketjun kautta mulle lähetettiin ihan pakettina...mutta ei tullut perille. Nyt siitä mennyt jo melkein 2 viikkoa.
Lähettäjällä ei valitettavasti ole seurantakoodia tallessa.

Kuinkahan suuri mahdollisuus on että vielä joskus paketti löytyisi?
Kunhan tässä kyselen jos jollain vastaavaa kokemusta.
Mulla on käynyt kaksi kertaa niin, toinen lähettämässäni paketissa, toinen mikä oli mulle tulossa, että on mennyt väärään postitoimistoon. Siellä sitä on säilytetty 2 viikkoa odottamassa hakijaa ja sitten laitettu eteenpäin ja löysivät perille. Aika pian siis luulisi kuuluva, jos on noin käynyt, koska 2 viikkoa on se aika kun pidetään postissa hakijaa odottamassa.
 
upelis
Alkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:
Alkuperäinen kirjoittaja bu:
tuskin on ees sulle mitään pakettia laittanu... huijannu sua..
Varmasti on laittanut, laittanut kuitenkin muillekin, joille mennyt perille :)
Itse epäilisin,koska jos on "kadottanu" seurantkoodin.koska jos sellainen on ollu niin olis ollu oikeen laittaa sulle se numero et voit seurata missä se paketti menee.

Ei aina kaikki ole postin vika,huijareita on tälläkin palstalla jonku verran ja kaikesta aina kuitenkin syytetään postia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja upelis:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:
Alkuperäinen kirjoittaja bu:
tuskin on ees sulle mitään pakettia laittanu... huijannu sua..
Varmasti on laittanut, laittanut kuitenkin muillekin, joille mennyt perille :)
Itse epäilisin,koska jos on "kadottanu" seurantkoodin.koska jos sellainen on ollu niin olis ollu oikeen laittaa sulle se numero et voit seurata missä se paketti menee.

Ei aina kaikki ole postin vika,huijareita on tälläkin palstalla jonku verran ja kaikesta aina kuitenkin syytetään postia.
Kadottanut siis niin, että unohtui postiin pöydälle lappu.. Ja mä kyllä luotan, että on lähettänyt.
 
Kaalimaan vartija
Meille tulee ihan jatkuvasti naapureiden postia. Kirjattujen kirjeiden ja pakettien saapumisilmoituksia, lehtiä, pankin kirjeitä yms.... Jospa sunkin saapumisilmoitus on jollain naapurilla? Ja naapuri tietenkin lomalla...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaalimaan vartija:
Meille tulee ihan jatkuvasti naapureiden postia. Kirjattujen kirjeiden ja pakettien saapumisilmoituksia, lehtiä, pankin kirjeitä yms.... Jospa sunkin saapumisilmoitus on jollain naapurilla? Ja naapuri tietenkin lomalla...
No mä tunnen kaikki naapurit, että kyllä tässä kaikki sen toisi meille jos menisi naapuriin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja ++:
on kai sulla sen paketin seurantakoodi?sillä näät itellan sivuilta missä paketti on menossa..mulle tuli tänään yksi posti joka oli kiertäny ahvenanmaan kautta.
Ei ole, kun se paperi oli lähettäjältä jäänyt postin pöydälle...ja mä ymmärrän sen kyllä...mullakin jää joskus
 
vieras
Minä sain viime talvena paketin mikä risteili ensin kuukauden. Seurantakoodi oli kyllä olemassa. Oli pakattu H&M:n laatikkoon ja posti oli kuskannut sen paketin ulkonäön perusteella Viroon. Siellä on joku H&M:N piste mikä käsittelee palautuksia. Tuli sieltä sitten lopulta minulle, oli pakattu uuteen laatikkoon ne kamat.
 
Kaalimaan vartija
Alkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:
eli on vielä vähän toivoa..
Siis en mä varsinaisesti pakettia enää odota, koska kadonnut on, mutta kuitenkin pieni toivo elää.. :)
Lähettäjän pitäisi tehdä paketista katoamisilmoitus. Luultavasti löytyy todennäköisemmin silloin. On myös
mahdollista että pakettikortit on irronneet ja on postilla säilössä jossain.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaalimaan vartija:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:
eli on vielä vähän toivoa..
Siis en mä varsinaisesti pakettia enää odota, koska kadonnut on, mutta kuitenkin pieni toivo elää.. :)
Lähettäjän pitäisi tehdä paketista katoamisilmoitus. Luultavasti löytyy todennäköisemmin silloin. On myös
mahdollista että pakettikortit on irronneet ja on postilla säilössä jossain.
on lähettäjä tehnyt
 
Uuni
Veikkaan, että hyvin pieni mahdollisuus löytyä...
Minulle kävi toissa pari vuotta sitten niin, että mieheni oli ulkomailla (Euroopassa) pidempään ja lähetti hopeakaulakorun kirjeen mukana. Kirjeen saapuessa minulle monen viikon kuluttua oli se avattu siististi sivusta, koru viety ja vain kirje tuli siis perille.
Todella härskiä toimintaa! Kyseessä ei edes ollut kovin arvokas koru, tunnearvoa oli enemmän.
Valitus ja katoamisilmoitus tehtiin postiin, mutt eihän sille ollut mitään tehtävissä. Ja postihan ei edes korvaa hävittämiään lähetyksiä, varsinkaan jos id-koodi ei oel enää tallella
 
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Luulisin, että se viikon sisällä tulee joko sinulle tai lähettäjälle.
toivotaan...toki harmittaa myös lähettäjän puolesta, koska hänellä on mennyt rahaa paketin sisältöön ja tietysti lähettämiseen..

Torstaina tulee 2 viikkoa siitä kun olisi pitänyt olla tullut perille..
 

Yhteistyössä