Posti kadotti paketin

Eikä löydy mistään. Eikä korvata kun vastaanottokuittausta ei ole tehty. Tää olikin sit viiminen kerta kun jätän huutispaketin siihen virkailijalle ilman, että pyydän kuitaamaan.
Onneks ei ollu kalliista tuotteesta kyse.
 
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Tai siis paremminkin jos pyytää kuittaamaan, niin mitä se tarkoittaa ja mitä virkailija tekee?
?

ootko koskaan postittanu pakettia? siihen pakettiosotekorttiinhan se virkailija kuittaa että on otettu kuljetettavaksi.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
Tarkottaa paketin rekisteröintiä Itellan systeemiin. Eli tavallisesti ne vaan siirtää noi valmiit paketit syrjään oottamaan.
Mutta kai sinä sait sen kuitin, että olet lähettänyt sen, siis sen pakettikortin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
Tarkottaa paketin rekisteröintiä Itellan systeemiin. Eli tavallisesti ne vaan siirtää noi valmiit paketit syrjään oottamaan.
Mutta kai sinä sait sen kuitin, että olet lähettänyt sen, siis sen pakettikortin?
Ei huutispaketeista (siis huutiksesta ostetusta kuljetuksesta) tuu kuittia/pakettikorttia.
 
apua
tästä tuli mieleen kun olin harjoittelussa yhdessä firmassa, piti laittaa kiireellisenä yks paketti menemään, laitoinkin, mutta posti hävitti sen paketin ja se mun pomo (kiree akka) huus ihan naama punasena.... :(

se oli ihan hirveetä! posti oli nakellut sitä pakettia ja se oli luiskahtanut auton penkin alle, sieltä se sitten viimein löytyi, mutta se mun pomo ei varmaan koskaan antanut mulle anteeks, ja mulle jäi pelko sitä kohtaan... onneks pääsin siitä paikasta pois!!

mutta näitä sattuu, kannattaa aina kuitata
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
Tarkottaa paketin rekisteröintiä Itellan systeemiin. Eli tavallisesti ne vaan siirtää noi valmiit paketit syrjään oottamaan.
Mutta kai sinä sait sen kuitin, että olet lähettänyt sen, siis sen pakettikortin?
Ei huutispaketeista (siis huutiksesta ostetusta kuljetuksesta) tuu kuittia/pakettikorttia.
No kyllä minä täytän aina, jos lähetän yksityiselle paketin, sen pakettikortin. Eikö sitä muualla enää täytetä? En uskaltaisi ikinä jättää pakettia ilman, että saan mitään mustaa valkoiselle, että olen lähettänyt sen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No kyllä minä täytän aina, jos lähetän yksityiselle paketin, sen pakettikortin. Eikö sitä muualla enää täytetä? En uskaltaisi ikinä jättää pakettia ilman, että saan mitään mustaa valkoiselle, että olen lähettänyt sen.
Jos ostaa huutiksesta sen kuljetuksen, se kortti tulostetaan, ei täytetä postissa.

 
-Jonttu-
Alkuperäinen kirjoittaja AuldReekie:
?

ootko koskaan postittanu pakettia? siihen pakettiosotekorttiinhan se virkailija kuittaa että on otettu kuljetettavaksi.


Olen. Viimeksi mm. Hollantiin. Enkä minä mitään pakettikortteja täytellyt, kirjoitin osoitteen suoraan paketin päälle, annoin virkailijalle ja maksoin lähetyksen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No kyllä minä täytän aina, jos lähetän yksityiselle paketin, sen pakettikortin. Eikö sitä muualla enää täytetä? En uskaltaisi ikinä jättää pakettia ilman, että saan mitään mustaa valkoiselle, että olen lähettänyt sen.
Jos ostaa huutiksesta sen kuljetuksen, se kortti tulostetaan, ei täytetä postissa.
Ai jaa, en ole huutiksen myyjiä enkä asiakkaita. Mutta eikö silti sen postin virkailijan pitäisi kirjoittaa kuitti? Oletko pyytänyt?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No kyllä minä täytän aina, jos lähetän yksityiselle paketin, sen pakettikortin. Eikö sitä muualla enää täytetä? En uskaltaisi ikinä jättää pakettia ilman, että saan mitään mustaa valkoiselle, että olen lähettänyt sen.
Jos ostaa huutiksesta sen kuljetuksen, se kortti tulostetaan, ei täytetä postissa.
Ai jaa, en ole huutiksen myyjiä enkä asiakkaita. Mutta eikö silti sen postin virkailijan pitäisi kirjoittaa kuitti? Oletko pyytänyt?
En oo pyytäny. Tähän mennessä luottanu vaan siihen, että homma toimii. En tiedä saisko siitä kuitin? Joka tapauksessa korvausta voi hakea, jos se virkailija olis lukenu sen paketin koodin siinä heti ja sillon se paketti ois siirtyny Itellan lähetysjärjestelmään.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No kyllä minä täytän aina, jos lähetän yksityiselle paketin, sen pakettikortin. Eikö sitä muualla enää täytetä? En uskaltaisi ikinä jättää pakettia ilman, että saan mitään mustaa valkoiselle, että olen lähettänyt sen.
Jos ostaa huutiksesta sen kuljetuksen, se kortti tulostetaan, ei täytetä postissa.
Ai jaa, en ole huutiksen myyjiä enkä asiakkaita. Mutta eikö silti sen postin virkailijan pitäisi kirjoittaa kuitti? Oletko pyytänyt?
En oo pyytäny. Tähän mennessä luottanu vaan siihen, että homma toimii. En tiedä saisko siitä kuitin? Joka tapauksessa korvausta voi hakea, jos se virkailija olis lukenu sen paketin koodin siinä heti ja sillon se paketti ois siirtyny Itellan lähetysjärjestelmään.
Saa kuitin! Ovat velvollisia tekemään sellaisen! Harmittava tapaus.:(
 

Yhteistyössä