Poteeko lapsesi PELLEKAMMOA?

Mä inhoan/pelkään pellejä. Pienenä jo pelkäsin Pelle Hermannia ihan hysteerisenä. Se-elokuva ei mun mielestä oikeastaan ole kamalan hirveä mutta toisaalta Ronald McDonald on aika pelottava...
 
"Emma"
Mulla oli lapsena. Ja tuli siitä, kun jossain marketissa oli sellanen Jacky-pelle, osallistuin johonkin peliin ja se onnitteli mua voitosta ja kätteli - ja se kättely tuntui kestävän ikuisuuden ja sillä oli pellellä oli sellanen outo ilme naamalla, kyyläävä, tuli jotenkin liian lähelle...hyi kauhee, vieläkin tuon takia ällöttää kaikki pellet.
 
"heh"
En pelkää pellejä mutta pienenä en uskaltanut katsoa nukketeatteria, lienee vähän vastaaava. Mulla tuo pelko tosin on väistynyt mutta en erityisesti välitä esim. Puuhamaassa mennä tervehtimään Puuhanallea. Toinen lapsista on vähän samanlainen, kieltäytyy tervehtimästä hahmoja joissa ihminen sisällä vaikka tietää että ne on vain pukuja.
 
Mä toivon lapsen pellekammon katoavan, sillä oikein mihinkään missä on pellejä ei huvittais mennä. Lapsi kun ei pelkästään ole peloissaan vaan menee melko hysteeriseksi :| Eikä todellakaan edes uskalla katsoa pelleihin päinkään, pitää silmät kiinni ja mieluten koittaa piiloutua.
 
ww
Mä en kanssa tajua, miksi niitä typeriä pellejä pitää lastenjuhliin ja muihin tunkea. Meillä toinen lapsi ei rohkene oikein Jojon sirkustakaan kastoa, kun Jojon äiti on niin pelottava pelle. (Jojo ei haittaa, kun on lapsi).
 

Yhteistyössä