POWER PARK

Minä
Oon käyny Powerparkissa pari vuotta sitten ja mun mielestä oli hyvä ja kaunis paikka! Tosi nätisti laitettu kaikki, oli kukka-asetelmia yms, mitkä vaikuttaa yleiseen viihtyvyyteen! Laitteita ei ainakaan silloin vielä ollut hirmuissti, mut kaiken ikäisille siellä kuitenkin oli jotain! Sittenhän siellä on ne formula-jutut, joilla voi aikuiset ajaa kilpaa ja niihin voi ottaa lapsenkin kyytiin jos haluaa, tai vaikka emännän =) Kannattaa käyä!=)
 
Juuri eilen siellä päivä oltiin. Koko perheellä loksahti leuka kun kurvattiin parkkipaikalle... Todella mahtava paikka, paljon laitteita. On isoille ja pienille, jopa meidän arkajalka 9v. poikakin löysi laitteita joihin uskalsi. Toisaalta hurjapäillekin löytyy jos minkälaista vemputinta jos vatsa ja pää kestää :D . Tosi siisti ja fiksu paikka, viihtyisä. Ruokakin kohtuuhintaista, me syötiin siellä paikan päällä. Täytyy sanoa että Suomen tivoliin ei tämän jälkeen kanneta enää senttiäkään vaan ajetaan tästä lähin Power parkiin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja KYRSÄ:
mä olen huomannut, että sen onnettomuuden jälkeen power park on saanut paljon mainosta ja moni on kovin sinne lähdössä...
kyllä tuo on kuule ollut ilman sitä onnettomuuttakin jo suosittu paikka ja mainostettu
 
Minäkin pidin siitä siisteydestä ja todella oli satsattu kaikessa.
Mutta siihen Boosteriin en sitten enää ikinä mene... Pelkäsin nimittäin niin paljon että itku tuli... Ja ikinä en oo mitään laitteita kammonnut, mut nyt tuli se ensimmäinen vekotin johon en toiste mene!
 
Pienempi kuin Lintsi tai Särkkis, mutta isompi, parempi ja viihtyisämpi kuin Wasalandia. Kiertäviin tivoileihin sitä ei nyt voi verratakaan. Päihittää mennen, tullen ja vielä palatessakin =)
 

Yhteistyössä