PPH:t mitä tahtoisitte lahjaksi ?

Mitä kivaa keksisin ihanalle pphoitajallemme joululahjaksi ?
Lapsen askartelut, kukat ja alkoholin voi unohtaa..onko ideoita.
Budjetti ei yh-äidillä ole suuren suuri mutta muistaa toki tahdon sitä maailman parasta hoitajaa
=)
 
Pph minäkin
Mä en oikeastaan odota oikein mitään lahjaa hoitolapsilta, vaikka mukavaahan se on kun muistetaan :)

Viime jouluna sain kauniin kynttilän sellaisessa lasikipossa ja siihen ympärille oli suklaanamuja laitettu ja kokonaisuus oli pakattu sellofaaniin.

Toiselta lapsukaiselta sain viinipullon ja suklaata. (oli aika koomista kun lapsi antaa hoitotädille viinipullon...)

Jos et halua antaa kukkia tai suklaarasiaa tai alkoholia niin miten olisi tosiaan joku kynttilä tai ulkolyhty? Tai jos sulla olis mahdollista leipoa jotain lahjaksi, joku jouluinen kahvikakku ja siihen voisi vaikka lisäksi olla paketti joulukahvia. Osaatko neuloa? Mitäs jos tekisit villasukat hoitotädille :)

Tällaisia minulle tuli mieleen nyt vapaapäivänä :)
 
Pph minäkin
Ajattelin vielä lisätä tähän seuraavia:

Onko hoitajalla omia pieniä lapsia? Jos on, niin mitä jos lupaisit hoitaa hänen lapsiaan joku kerta, että hoitaja saa omaa aikaa.
 
Kiitos vastauksista !
Hoitotädin lapset jo aikuisia..
Viime vuonna tein herkkukorin johon laittelin kaikenmoista jouluista syömistä.
Kynttilät toki aina varmaan kelpaa..ja sellainen mikä ei jää nurkkiin pyörimään. Juustopakkaus ? Shampoosetti kampaajalta... ?
Hemmottelutuotteita joulusaunaan...
Pitää pähkäillä !
 
Ostin viime jouluna pojan pph:lle t-paidan jossa luki Meidän Hoitaja ja siihen oli piirretty lapsia ja hoitaja.
Sanoi joulun jälkeen että hänen paras joululahjansa.

Nyt alkusyksystä sanoi eräästä paidasta joka minun päälläni että tahtoisi tuollaisen että mistä niitä löydät.Juttu jäi siihen mutta nyt ostin sen joululahjaksi.
 
TarjaM
Minä olen antanut hoitotädille tuotepaketin. Paketissa oli viime vuonna jalkojenkuorinta-aine ja jalkavoide. Toissa vuonna oli suihkugeeli, shampoo ja vartalovoide. Nämä tuotteet tilasin Dermosililtä.

Tänä vuonna en ole vielä päättänyt mitä laitan, mutta joku vastaavanlainen paketti se tulee olemaan. Vaihtoehtona olisi käsienhoitopaketti tai Swipelta pesuliina ja bodyshampoo. Katson nyt vielä mihin päädyn.. tosin kynttilä ja käsienhoitopaketti olisi edullisempi.
 

Yhteistyössä