predictor

Mie siis tein dpo 14 predictorilla negan (sillo ois menkkojen pitänä alkaa eli tänään) ja sitä ennen kotitesti.fi:n liuskatesteil tein haamuja ja sit tänää viel apteekin omalla tuli kans haamu. Eli Predictor on kaiketi luotettava, kunhan menkat on ollu kunnol myöhäs ku ei oo niin herkkä testi ku apteekin omat =)
 
niin no sekin vaikuttaa, tulis antaa olla sen 4h ni ainaskin ois luotettavampi tulos. Mut predictorilla voi olla et ei siltikään näy, sillä mulla on tänää 35/34 eli ois pitäny menkkoje alkaa tänää niin ei se predictorilla näkyny vaikka aamupissasta tein.
 
no sitähä miekin :D no liki kummiski kyl :) mut mite sul voi olla noin suuret kp:t sitten? jos oot muka suht samois mun kans kp:itten kans ja mul kans oli ovis kp21 ja sul ois ollu 20.. mite noinki paljo vois sit heittää toi la??
 
Toi predictor ei oo erityisen herkkä kai (en oo kyl viel ikinä tehny kyseistä testiä, mut sisko viisasti), mut se mikä siinä maksaa, on se säilytysominaisuus, muihin testeihinhän ei jää se plussa näkyviin, vaan haihtuu pois. Jos haluatte täyden hyödyn testeistänne, niin plussatkaa, ja säästäkää se testi. :LOL:


plussatuulia meille kaikille (sanoo laala joka testaa huomenna).
 
Ihan vaan sellasta kommentoin kun tätä ketjua luin, että mulla säilu apteekin omassa testissä plussa ainakin 2 kuukautta, kunnes heitin sen sitten vihdoin roskiin. Meni kesken se raskaus...
Mutta Onnea kauheesti teille!!!!! :heart:
 
puhdas miinus tuli predictorilla. Tuli vähän paha mieli, vaikka ei me virallisesti edes yritetä vielä ja se oli mun eka raskaustesti ikinä... ja... :ashamed:

tyhmä mieli viel toivoo että jos silti olisin raskaana, ja myöhemmin täs kuussa saisin viel plussan... :ashamed:
 
miracle, en tiedä, miten voi olla, mulla edelliset menkat alkoi 2.2....
ja kierto yleensä 28pv....
tänään aamulla predictorilla nega... ei kyllä edelleenkään mitään merkkejä menkoistakaan.. :eek:
 

Yhteistyössä