Pregcheck-testi

  • Viestiketjun aloittaja "joo"
  • Ensimmäinen viesti
oon käyttäny kyseistä testiä monta kertaa viimesen vuoden aikana,oikeita negatiivisia antanut.pari päivää sitten antoi oikean plussan:) kyllä mä luottasin,oon myös kuullu vaan hyvää tosta testistä.mutta jos teit liian aikasin?
 
hyvä testi
mä sain sillä plussan päiväpissasta ku viikkoja oli 3+4, viiva oli vain aavistuksen haaleampi kuin kontrolliviiva, sinä päivänä ku menkkojen piti alkaa oli samanvahvunen viiva.
 
Paras testi mitä saa. Ihan turhaan maksat jostain kalliimmasta. Negat on olleet aina negoja ja positiivinen polskutteli niin innolla tämänaamuisessa np-ultrassa että kätilö ei meinannut saada edes kuvaa. :)
 
"joo"
Kiitos vastauksista. Tein testin ekana päivänä kun kuukautisten piti alkaa ja tänään toisen testin. Mies sanoi ettei viivaa ole, itse kuitenkin tuijotin silmät kierossa ja olin muka näkevinäni siinä jotain.
 
"vieras"
Oleellista on ovulointipäivä, eli kuinka monta päivää ovulaatiosta tänään on. Jos ovulaatio on ollut normaalia myöhemmin, ei välttämättä vielä plussaa näytä vaikka raskaus olisikin alkanut. Testaa uudelleen muutamien päivien päästä, jos kk ei kuulu.
 
  • Tykkää
Reactions: Anatolia
"joo"
Ei ole kuukautisia kuulunut. Huomenna ovat viikon myöhässä. Apteekin testikin näytti kolme päivää sitten negaa, oireita kuitenkin on. Vilu, hienoinen kuvotus, hajuastin herkistyminen, jatkuva pissahätä, limaa, arat rinnat, päänsärky ja närästys. Oonkohan valeraskaana :) !?
 

Yhteistyössä