Pregent stick r.testeistä??

moro! Onnea haamusta. En oo testannut nyt vierlä noilla mutta kaapissa odottavat. Eivät ainakaan ole kaikkein herkimpiä. Että jos dpo10 tulee niillä haamu niin kyllä se varmaan plussaksi muuttuu ylihuomenna.

Muoks. ei niillä vielä vahvaa plussaa dpo10 voikaan mielestäni saada että haamu on hyvä tulos noilla testeillä tuossa vaiheessa!
 
noh yritin kp 23 ja 24/25-28 saada niillä tuloksia, mut negaa näyttivät. sit testasin kp25/25-28 melko herkällä testillä, näytti haamua. huomenaamuna varmaan käytän paketista pois pregent stickin ja toivon et näyttäs ees haamua....muuten olen pregent stickeilla saanu negoja kuten kuuluukin eikä ole tullu vääriä haamupositiivisia eikä edes roskishaamuja...
 
Mä olen saanut pregent stickillä monen monta puhdasta negaa, mutta kerran sain "selkeän" haamun testiajan sisällä, muut testit näyttivät negaa ja sitten tulikin menkat.. Mut toivotaan et sulla haamu vahvistuu ihan oikeaksi plussaksi. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sinimarja:
noh yritin kp 23 ja 24/25-28 saada niillä tuloksia, mut negaa näyttivät. sit testasin kp25/25-28 melko herkällä testillä, näytti haamua. huomenaamuna varmaan käytän paketista pois pregent stickin ja toivon et näyttäs ees haamua....muuten olen pregent stickeilla saanu negoja kuten kuuluukin eikä ole tullu vääriä haamupositiivisia eikä edes roskishaamuja...
noh nyt olen saanut pregent stickeillä 3 aamuna peräkkäin haamut...
eli kp 23+24/25-28 nega,
kp 25 predictor varhainen hyvin erottuva "haamu",
kp26, 27, 28 pregent stick hyvin erottuvat "haamut".... viivojen vahvistumista odotellessa...

 
Heippa!
Nostelen tätä vanhaa pinoa, kun itsellä aihe ajankohtainen!

Onko lisää kokemuksia em. testistä, Prismasta ostettu halpistesti siis kyseessä. Viime sunnuntaina testiajan sisään tuli haalea haamu, samoin tiistaina samanlainen, samoin tänään torstaina... Haalean haaleat viivat tulivat testiajan sisään, olivat tosi haamuisia ja haaleita, mutta mieskin erotti joka kerralla 2 viivaa...

Kysymys siis kuuluu että tuleeko noihin joku haamu/viivanpaikka, joka ei kuitenkaan merkitse mitään??? Kun ei se viiva ole yhtään vahvistunutkaan :/
 
Olen saanut monta kertaa joap haalean plussan, usein viivapaikan, mutta lasta meille ei ole suotu 2 vuoden yrittämisen jälkeen.
Luottaisin noihin, jos viiva ois selkeen punanen, ilman väriä en luottaisi ainakaan täysin.
Toivotaan, että siun viivat vahvistuu! :)
 
Elinah84 miun viime plussakierolla ei millään tullut muuta, kuin haamuviivasta noilla testeillä..apteekin oma antoi selkeän plussan jo dpo12..testasin plussan 26.12 ja muistaakseni 28.12 vielä sellaisia "hieman" vahvempia haamuja noilla Pregent stickeillä..eroitti kyllä selvästi, jotta plussa oli-selkeästi vaal.punaista väriäkin =)

Kuulemma ovat sellaisia nuo testit :/ .. toisilla eivät muutu sen tummemmiksi, toisilla vahvenevat sitten kun menkat usiamman päivän myöhässä.

Plussaksi katsotaan --> viiva, johon tullut väriä testiajan sisällä!!


Plussa sätehiä laittelen!!!
 
Mä olen noita kanssa ostanut ja saanut testailuhimoani melko edullisesti laannutettua, mutta en ole koskaan viivan viivaa saanut, enkä raskaana ole ollutkaan, eli mun kohdallani ainakin ollut luotettavia. Sellaiseen apteekin herkkään olen pari kertaa roskishaamun saanut, mutta silloinkaan en ole raskaana ollut.
 

Yhteistyössä