Primperan raskauspahoinvointiin

Onko kukaan täällä käyttänyt tota Primperania tähän niin ihanaan raskauspahoinvointiin?

Mulle on määrätty sitä mm. migreenipahoinvointiin, ja sitte luin netistä että monille on määrätty sitä myös raskauskuvotukseen. Ne annoksethan on 10mg, 20 tai 30mg. Tai sitte on liuoksena myös. Otin äsken 5mg, eli puolitin ton 10mg:sen, katon jos siitä on mitään apua, vai onko sitte se 10mg minkä normaalisti oon ottanu ni se minimi mikä auttaa..

Kerkesin jo viiden aikaa ajatella et hei tänää on ehkä parempi päivä ku ei heti silmien aukasemisen jälkee tuntunu pahaa oloa, mut nytpä voin hyvin perua ajatukseni... :x
 
Mä käytin Primperania aika pitkäänkin, mulla on jokaisessa raskaudessa ollut todella voimakasta tuo pahoinvointi ja jotenkin aina raskaus raskaudelta pahentunut. Nyt tämä kuopuksen (ja VIIMEISEN) odotus alussa oli pelkkää oksentelua,ja lääkäri määräsi tuota Primperania. 2 kertaa olin tiputuksessa silti sairaalassa kuivumisen takia.

Täytyy sanoa että elämästä ei olisi tullut mitään ilman tuota lääkettä. Annostusta en kyllä muista.

Tsemppiä ja onnea uudesta tulokkaasta :hug:
 

Yhteistyössä