PROCREN

Näin lukee mulla papereissa. " Lääke vaikuttaa aivolisäkkeen kautta munasarjoihin jarruttaen omaa sisäistä hormonieritystä. Kun oma hormonieritys on vaimennettu, voidaan munarakkuloiden kasvua stimuloida pistoksin annettavalla FSH-hormonilla. Näin saadaan aikaan usean munarakkulan kypsyminen samanaikaisesti."

Mulle sanottiin, et ei ole kellonajalla väliä koska Procrenin laittaa, ainoastaan että se pitää sillon tiettynä pvänä laittaa. Noilla muilla pistoksilla on sit väliä ajalla,ainakin mulla oli.
 
Leenuliinu
Moi! Minulla on 3 kk:n Procren-kuuri meneillään. Sain sen pahan endon hoitoon. Yhden piikin vaikutus riittää kuukauden ajaksi. Minulle selitettiin, että Procren korvaa sumuttelun ennen IVF:ää eli toimii vastaavana jarruna. Itselläni olisi seuraava IVF tiedossa huhtikuussa ja silloin se tehdään ilman sumuttelua. Mukavaa kuurissa on, että vatsakivut ovat hävinneet, eikä menkkojakaan tule. Palkkioksi siitä joutuu kärsimään mummotaudista, mutta senkin kestää, kun tietää että elimistö ainakin reagoi.
 

Yhteistyössä