puhdas riisi

en löytänyt netistä sivustoa puhdas riisi kousan risdietistä. tietääkö joku mistä sitä saisi? ihan kaupasta, nettitilaukset tulee niin kalliiksi toimituskuluineen kokeilla yhtä purkkia.. aikanaan kokeiltu joitain kaupan riisejä ja ei käyneet. nyt pitäisi testata täysin puhdas riisi muksulle.
 
Joo tosiaan tuo Kousa on jauhoa, siitä tein puuroa. Jos se sopii niin sitte voi kokeilla esim. Uncle Bens tavallista riisiä, jostain muistan lukeneeni että ois melko puhdas, ite olen huuhdellut runsaalla vedellä ennen keittämistä ja tytölle käy ja risenta puuroriisi käy myös.
 
miten kun aina kun muksu saa riisiä (aamu-väli-ja iltapalana puuron tai piirakan muodossa) niin oireet tuntuvat heti syönnistä pahenevan (astma+nieleskely) ja heti syönnin jälkeen tarvitsee kohtauslääkkeen. vaikka olenkin muistaessani risellan puuroriisin huuhdellut ja käytössä myös risentan puhdas riisijauho? kannattaako vielä uncle bens testata?
 
Oletko varma, että se itse riisi sopii eli jos ongelma ei ole "jäämissä" vaan itse riisissä? Meillä oli käytössä alkuun kousa ja sitten kokeilin runsaalla vedellä huuhtelemalla ihan tavallista puuroriisiä ja Uncle Bensiä ja lopulta käytössä oli muitakin riisituotteita, kuten riisikakut yms.
 
Oletko varma, että se itse riisi sopii eli jos ongelma ei ole "jäämissä" vaan itse riisissä? Meillä oli käytössä alkuun kousa ja sitten kokeilin runsaalla vedellä huuhtelemalla ihan tavallista puuroriisiä ja Uncle Bensiä ja lopulta käytössä oli muitakin riisituotteita, kuten riisikakut yms.
olen kyllä tuosta riisistä jo lähes varma ettei sovellu... kun tänäänkin kun sai sitä (runsaasti huuhdottua) niin tuli kurkunpääkröhä vain vähän ajan päästä syönnistä.. sitten ei mene varmaan edes ½tuntia kun tarvitaan kohtauslääkettä.
meillä tosin tällä hetkellä tuntuu olevan paljon soveltumattomia aineksia mutta tuo kröhä jotenkin tuntuu tulevan riisistä..
 
jotenkin se kyllä tuntuu soveltumattomalta, viljat meillä kyllä muutenkin tökkineet ja oikeastaan kaikki.. huonoa tuossa riisissä se kun väittävät, että sitä voi altistusten perusteella syödä vapaasti : / mutta oireilut ei kelpaa oireiksi.. nyttemmin todella tuo kröhä kun huomaa sen riisin jälkeen tulee ihan muutaman minuutin jälkeen..

puhdasta riisiä saa myös muksu nutricia jauheena (esikypsytetty muistaakseni ja lisätty vaan B-vitamiinia) lastenruoka puolelta ainakin Jpään Prismasta..
 

Yhteistyössä