Puhelin melkein 8 v. lapselle!

Pimpom
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Meiän lapsilla ei vielä ole puhelimia, mutta mä ostaisin varmaan jonkun perusmallisen Samsungin..
Mun lapsi sai tämmöisen lahjaksi. En itse valinnut.
Monimutkainen ja hankalakäyttöinen. Haluaisin pienelle jonkun niinperuspuhelimen kuin olla voi !
 
Nokia 2670 simpukkamalli, hyvä peruspuhelin, siinä on ihan ok kamera, ja muutenkin hyvä puhelin. Meillä siis toisella lapsella semmonen. Toisella samsungin simpukka (joku halpa, en muista mallinumeroo), joka ihan ihmeellinen, vaikee käyttää, mutta ajaa asiansa kun siihen vastata osaa ja soitettua saa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pimpom:
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Meiän lapsilla ei vielä ole puhelimia, mutta mä ostaisin varmaan jonkun perusmallisen Samsungin..
Mun lapsi sai tämmöisen lahjaksi. En itse valinnut.
Monimutkainen ja hankalakäyttöinen. Haluaisin pienelle jonkun niinperuspuhelimen kuin olla voi !
Mulla oli itellä monta vuotta Samsungin eri puhelimia ja tykkään niistä enemmän kuin Nokian puhelimista.. siksi ostaisin lapsellekin sellaisen.. eikä siis musta ole yhtään monimutkainen tai hankalakäyttöinen.. :D

Itelläni mulla on nyt kosketusnäytöllinen puhelin, mutta sellaista en lapselle ostaisi.. tarvisi olla joku vähän "kestävämmän" oloinen.. onhan tuokin pudonnut monta kertaa ja saanut kolhuja, mutta silti sellainen peruspuhelin tuntuu tukevammalta..
 
äiti x 4
kysy jos joku tuttu tai työkaveri on vaihtamassa puhelinta ja maksa siitä vanhasta sama summa kuin saisi hyvitystä. Näin on meille ostettu lapsille puhelimet (ja äitille) hinnat 15-30e eikä harmita sitten jos hävittävät tai menee rikki tai pesukoneeseentms.
Uuden sai vasta 12v. joka ei kertaakaan ollut hävittänyt tai rikkonút puhelinta, eli osoitti osaavansa huolehtia siitä
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja LinskuAnsku:
http://www.phonerated.com/images/sony-ericsson-w595.jpg

Ton näkönen siis on se mitä aluks 01-syntyneelleni ajattelin, tai oikeastaan hän itse ehdotti.
Hintaa 199 e
Minun 8-vuotiaani ei kyllä viitsisi hyppiä vesilätäköissä ja kieriskellä mutakasoissa noin halpa kännykkä taskussaan. Jotain rajaa.

Okei, sitten otan jonkun 600 euron kännykän sille. :LOL:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja LinskuAnsku:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja LinskuAnsku:
http://www.phonerated.com/images/sony-ericsson-w595.jpg

Ton näkönen siis on se mitä aluks 01-syntyneelleni ajattelin, tai oikeastaan hän itse ehdotti.
Hintaa 199 e
Minun 8-vuotiaani ei kyllä viitsisi hyppiä vesilätäköissä ja kieriskellä mutakasoissa noin halpa kännykkä taskussaan. Jotain rajaa.

Okei, sitten otan jonkun 600 euron kännykän sille. :LOL:
Kaiken järjen mukaan kannattaisi ostaa mieluummin joku 60 euron kännykkä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja LinskuAnsku:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja LinskuAnsku:
http://www.phonerated.com/images/sony-ericsson-w595.jpg

Ton näkönen siis on se mitä aluks 01-syntyneelleni ajattelin, tai oikeastaan hän itse ehdotti.
Hintaa 199 e
Minun 8-vuotiaani ei kyllä viitsisi hyppiä vesilätäköissä ja kieriskellä mutakasoissa noin halpa kännykkä taskussaan. Jotain rajaa.

Okei, sitten otan jonkun 600 euron kännykän sille. :LOL:
Kaiken järjen mukaan kannattaisi ostaa mieluummin joku 60 euron kännykkä.


No joo, muttei mitään joka ei ole kestävä.
Kuten nokia 5000, se särkyi heti pojallani vaikkei tehnyt mitään.
 

Yhteistyössä