Puhuttaisko musta?

Eikä näyttäny, mikset sä sanonu mitään!? Pyh, omaan arvoonsa tuollaiset. Se on MUN sänky nykyään, eikä ne mun kutomat amppari-säärystimetkään ole muiden ku mun silmille :xmas: Nyt voidaan hegailla kuiten ihan vapaasti, ei kukaan mussuta enää taustalla :hug:
:) Ihanaa ku ei tarvii enää keksiä tekosyitä miks oon aina teillä. Onko sulla muuten kaljat kylmenemässä? Voisin piipahtaa... laitan ampparivillapuvun alle ;) grr
 
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26745940:
:) Ihanaa ku ei tarvii enää keksiä tekosyitä miks oon aina teillä. Onko sulla muuten kaljat kylmenemässä? Voisin piipahtaa... laitan ampparivillapuvun alle ;) grr
No totta helkutassa on! Ota kuiten varalta pussillinen vielä mukaan ku tuut, ne ehtii kyllä kylmetä kun tuhotaan enste noi mitkä mulla odottaa. Meneeks sulla kauan, mietin joudunko tarttumaan hiustenkuivaajaan.. suihkunraikkaana! :kiss:
 
No totta helkutassa on! Ota kuiten varalta pussillinen vielä mukaan ku tuut, ne ehtii kyllä kylmetä kun tuhotaan enste noi mitkä mulla odottaa. Meneeks sulla kauan, mietin joudunko tarttumaan hiustenkuivaajaan.. suihkunraikkaana! :kiss:
Ok lähen tulemaan siwan kautta =) menee puolisen tuntia kun saan tuon mopedin tuosta käyntiin. nähdään pian, muru :heart:
 

Yhteistyössä