puhutteko käsillä?

Mulla on tapana puhua käsillä aina, kauhee käsien heiluttaminen käy kerron sitten mitä vaan :D Isommassa porukassa melkeen huidon toisia kun puhun, hyvä etten silmiä ole puhkonu :whistle:

Eilen oikeen huomautettiin asiasta että susta tulis hyvä viittoja kun aina kädet käy :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja LOISTOTUPSU:
Olin vähän aikaa sitten pojan hoitopaikassa palaverissa ja siellä sitten selitin ummet ja lammet samalla käsiä heiluttaen. Huomasin sitten että kaikki tuijottaa mun käsiä ja meni pikkasen ajatus sekasin :LOL:
:D mulle kaverit aina huomauttaa et rauhotu sun kädet vispaa taas kuin kermavaahtoo yrittäsit vatkata :snotty:
 
Joskus vähäsen, mutta mun yks kaveri on ihan mahoton vispaamaan käsiään. Kerran se huitoi niin onnessaan, että sen kämmenen sivu löi mua etuhampaisiin, tunsin epämiellyttävän paukauksen hampaissa, mutta mulle ei käynyt muuta. Kaverin kämmenen sivuun tarvittiin kyllä pari tikkiä...
 
JONSERED Karhunkantaja
Kyllä vain, sukuvika. Äitini mykistämiseksi pitää sitoa hänen kätensä ja vastavasti parin vinkkulasillisen jälkeen hän tarvitsee ilmatilaa vähintään neljä neliötä puhumiseen. :kieh: Siskoni puhuu koko kropallaan, niin minäkin.
 
viiden äiti
Juu, meillä kaikki oppii viittomakieltä, kun tyttäreni (16) aloitti viittomakielen ohjaajan opinnot tänä syksynä. Nyt sit puhutaan käsillä koko perhe enemmän tai vähemmän!
 

Yhteistyössä