Pukamatuskaa! Auttakkee kiltit!

  • Viestiketjun aloittaja Voe sentään au au au
  • Ensimmäinen viesti
Voe sentään au au au
Jostakin nyt äityivät pukamat taas kamaliksi. Lääkitykset eivät yleensä ole juuri tehonneet, enkä apteekkiin pääsisikään täältä nyt. Bepanthenia ja suihkuttelua olen yritellyt ja kipulääkettä on otettava. Työnnän pullahtanutta pukamaa jatkuvasti sisälle, vaan tuska on jatkuvaa.
Kotikonsteja apua anelen!
 
vieras
nooh kyl mä suosittelen lekurille menoo :( mulla oli taannoin kanssa ja ei auttanut enää apteekin salvat eikä muutkaan jotenm lääkäriltä sain reseptillä puikkoja ja rasvaa ja auttoi.Lisäksi sain 800 buranaa kipuun..
 
:(
Ainakin vuodelepoa, kevyttä liikuntaa, ponnistusten ja rasituksen välttämistä, ilmakylpyjä, runsaan veden juomista, tarpeeksi kuituja. Lepää niin paljon kuin mahdollista makuullaan. Älä istu pitkiä aikoja.
 
vieras
mullekkin oltas se pukama puhakstu jos ei noi lääkärin puikot ja voiteet olis auttanut :( sanottiin ihan et jos ei muutamissa päivissä ala helpottamaan ja väri muuttuu entistä sinisemmäks niin HETI takas lääkäriin :(
 
Lääkäriin mars mars.
Munki piti käydä lääkärissä synnytyksen jälkeen samaisesta syystä ja sain reseptin puikkoihin ja voiteeseen. Lisäksi sain jotain puuduttavaa ainetta mitä ois saanu laittaa aina ennen vessakäyntiä mutta se jäi käyttämättä. Pari kuukautta siinä meni mutta paranivat lopulta.

Muoks. ja lisäks piti käyttää ummetuslääkettä
 
xx
Lääkäriin vaan ja heti. Multa on pariin kertaan puhkastu todella kivuliaat ja isot pukamat lekurissa ja suosittelen kyllä heti menemään. Sanoivat vielä että heti pukaman ilmaannuttua ku tulee niin saa veren sieltä parhaiten pois..
 
Ei mitään lääkäriä tarvita.
Buranaa kunnolla, kolmasti päivässä ainakin 600 mg ja kolme päivää vähintään.
Apteekista suppoja, Sheriproct nimellä ja salvaa myös.
Kulje ilman housuja ja anna ilmakylpyjä.

Mutta tulehduskipulääke on todella tärkeä, hoitaa tulehdusta.
 

Yhteistyössä