Pulloäidit! Ihanko oikeesti annatte vauvalle pullon kahvipöydässä :o

  • Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti
Kyllä
No täähän on mukahauska vastine tolle imetys kahvipöydässä -ketjulle.

Sano mitä sanot, musta ei oo omituista kattella ventovieraan naisen tuttipulloa nenän eessä, kun taas samaisen naisen tissien tuijottelu on vähän oudompaa. Jos sä et nää tässä mitään outoa niin mikäs siinä sitten.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:
No täähän on mukahauska vastine tolle imetys kahvipöydässä -ketjulle.

Sano mitä sanot, musta ei oo omituista kattella ventovieraan naisen tuttipulloa nenän eessä, kun taas samaisen naisen tissien tuijottelu on vähän oudompaa. Jos sä et nää tässä mitään outoa niin mikäs siinä sitten.
Niin ja tuossa toisessa ketjussa oli puhe siitä kun nainen imettää omassa kodissaan kun on vieraita. Tuskinpa siellä ventovieraita silloin kahvipöydässä istuu? Ei tarvi kyllä tosiaan tulla meille kylään jos ahdistaa imettäminen, en aio minäkään mennä nurkkaan häpeämään vauvani kanssa.
 
no voi elämä taas näitä keskusteluja...

No kyllä hemmetissä annan lapselleni pullon jos olen kahvipöydässä jos hän sitä pulloa kaipaa...
ja kyllä muuten kaivoin tissin esiin sen lyhyen tissikauden ajan...
kyllä meidän lapsella on samat oikeudet omassa kotonaan kuin minulla tai miehellänikin...
jos se jotakuta häiritsee niin ei kannata tulla kylään.

Ja juu... kyllä minä imetin myös niin että piilouduin makkariin, riippuen ketä meillä kotona kyllässä oli...
mutta en minä pullopojan kanssa kyllä piiloudu mihinkään!
 
aaargh
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:
No täähän on mukahauska vastine tolle imetys kahvipöydässä -ketjulle.

Sano mitä sanot, musta ei oo omituista kattella ventovieraan naisen tuttipulloa nenän eessä, kun taas samaisen naisen tissien tuijottelu on vähän oudompaa. Jos sä et nää tässä mitään outoa niin mikäs siinä sitten.
Mikä ihmeen idioottilauma täällä pyörii? Imetyspaidoista ette oo kuulleet? Kun ei näy tissistä vilaustakaan, niin millä lailla se lapsen imetys on tissien esittelyä tai tuijottelua?
 
nih
Niin, on se jännä että jos ruokkii lapsensa pullolla, niin ei siinä mitään ihmeellistä, mutta että rintaa antaisi lapselle :eek: Voi kamala sentään! Ennenkuulumatonta! Lapsen ruokkiminen kuin lapsen ruokkiminen! Aamen!
 

Yhteistyössä