Pullot pinoon!!!

  • Viestiketjun aloittaja Surusilmä
  • Ensimmäinen viesti
Surusilmä
Hei!
Huomaan kuinka paljon juomisesta puhutaan ja sen haitoista,itsekkin kärsin siitä (alkoholistiv vaimo "vielä toistaiseksi").
Pannaanpa pinoon ne miehen / vaimon (vaimoissakin alkoholisteja) pullot,paljonko kumppanisi viikossa juo??
Ei tähän kaivata kauhisteluja,kommentteja,vaan selkeästi katsotaan määriä ja sitä minkä kukin kokee haitalliseksi määräksi omassa parisuhteessaan.
Aloitan itse:
Meillä mies juo ns.joka arki-ilta ison pullollisen kirkasta väkevää ja viikonlopuksi varaa 2-3-4 isoa pulloa kirkasta,suurkuluttaja ja kovasti siis arkea haittaa!
MIES JUO VIIKOSSA NOIN: 7-8 ISOA PULLOA VÄKEVÄÄ VIINAA!
Tiedän että tuosta ei moni pistä paremmaksi,eikä tarvitsekkaan.
Pannaan siis pullot pinoon,kuinka paljon teillä juodaan????
:'(
 
Me juomme YHDESSÄ mieheni kanssa joka viikonloppu;pe ja la; yhteensä kori vähän päälle menee.......ei niin kamalasti kahdelta ihmiseltä siis.Mutta kun tuntuu ettei pysty rentoutumaan vkonloppuisin työhuolet,ym.elämän kiire.Suorittaminen pitää "nollata"jollakin tapaa.Kamalassa kännissä harvemmin/hiprakassa kylläkin....JOKA vkonloppu olemme. :D
 
Minä en edes tiedä tarkkoja määriä mitä se mies juo,mutta tyhjiä kaljapulloja on autotalli aina täynnä.Omasta mielestä mies juo sitä kaljaa useimpia koreja viikonloppuna.Minä itse en käytä alkoholia ollenkaan.
 
harmis
Itse juon harvoin,pari kertää kuukaudessa yhden viinipullon tai siideriä 3-4 pulloa aina kerralla.
En tiedä mitä mies juo viikolla kun työpaikkakunnalla majailee,juo kuitenkin.
Viikonloppuisin juo kotona noin kolme isoa vodka-pulloa! :snotty: Se on ongelma,,,
 
vesilasi
Äiti täällä ei juo,isä juo ja paljon!
Paljonko?,en edes tiedä tarkkaan kun taitavasti salaa ja piilottelee. Varmaan useampia pulloja viinaa viikossa,viisi kirkasta...
 
mies ottaa n.24 kaljaa + baarissa otetut,lisäksi kaksi viinipulloa vk.loppuisin. musta toikin on jo kauheesti. juo ainakin kolme kertaa viikossa ja mukamas salaa..juu,ihan ku tota ei huomais.

ite juon viikonloppusin yhen viinipullon,viikolla en ollenkaan.
 
isa
Juon III olutta 5 0,3 l tölkkiä lauantaisin saunan ohessa. Viikolla en ollenkaan, paitsi joskus kun Lätkäpeliin lähtee arkena niin saatan pari tuoppia siellä nauttia... Kirkkaita viinaksista en pidä ollenkaan, joten baarikaapissa saavat mun puolestani pölyttyä. Ja tämä määrä riittää valan mainiosti.
 

Yhteistyössä