Punktio, kokemuksia?

Eli meillä piti olla vain ovulaation induktio, joka toimi liian hyvin ja toiselle puolelle kasvoi 4 follia, jotka oli eilen 14-15mm. Nyt en pistele enää, mutta luultavasti maanantaina punktioidaan kaksi pois. Voisiko joku kertoa tästä? Onko miten kivulias? Kestikö toipuminen miten kauan? Onko joku kellä on jätetty kuitenkin 1-2 follia ja olisi raskautunut? Itse pelkään kipua ja sitä että jäljelle jätettään huonot follit jotka tuhoutuu tai ei hedelmöity :(
 
Hei Dreamer88! Mulle tehtiin punktio helmikuun puolessa välissä ja ihan hyvät kokemukset jäi! Mulla punktioitiin 10 munasolua ja toimenpide oli lähinnä vaan vähän epämiellyttävä. Hyvät kipulääkkeet sain eikä ottanut kipeetä.
Ihan rauhallisin mielin voit mennä punktioon, hyvin se menee! Tsemppiä! =)
 
Moi Dreamer88!

Minä jännitin/pelkäsin ihan kamalasti punktioon menoa, mutta ei se ollut ollenkaan niin kamalaa! Se on ohi tosi äkkiä ja niin hyvät kipulääkkeet saa, että eipä siinä paljoa tunne. Ne vähäiset tuntemukset mitä on, kestää kyllä ihan hyvin. Pientä nipistelyä ehkä. Selviät siitä ihan varmasti!! Jälkeenpäin hieman aristi vatsassa, mutta otin iisisti ja toivuin parissa päivässä. Pää pystyssä vain punktioon!!!
 

Yhteistyössä