Punktio + kuukautiskierto?

Viimeiset kuukautiset 27.5.
Munasolujen kasvatus aloitettu 30.5 eli kp4/30.
Kasvatus kesti 14 päivää eli 12.6 saakka, jolloin kp17/30.
Punktio eli ovulaatiopäivä 15.6 eli kp20/30.
Alkionsiirto 18.5 eli kp23/30.

Päällimmäisenä minulla kysymys:
Kannattaako minun tuijottaa ollenkaan nuita kiertopäiviä?
Katsotaanko kierron keskivaiheeksi punktiopäivä, vaikka kuukautiset olis tullu millon hyvänsä Suprecur-sumutteen aikana?
Mulla olis tänään menossa viimeisten kuukautisten mukaan kp31/30.
Mutta jos punktiopäivä katsotaan kierron keskivaiheeksi, niin silloin olis menossa vasta kp26/30.

Tänään menossa pp8 ja dpo11.
Milloinkahan mahdollisten kuukautisten pitäisi alkaa eli kumpaa yllä mainittua laskutyyliä käytän laskiessani kiertopäiviä? Osaako kukaan sanoa?
 
Omalla kohdalla luomu alkionsiirroissa vuoto on tullut aina silloin kun oman kierrron mukaan pitäisi tulla. Mulla on kierto 28-29 pv ja siirto on tehty yleensä kp 19 eli suht myöhään ja kyllä se vuoto on sitten aina tullut kalerenterin mukaan.

Muistaakseni kemiallisissa pakaste/tuore siirroissa vuoto on alkananut testipäivänä.
 
Mulla alkoi vuoto ihan normaalin kierron mukaan, eli 14. päivänä punktiosta. Ja niin mä sen kyllä hoidonkin aikana laskeskelin, että punktiopäivä oli ns. ovulaatiopäivä, ja kierron pituus määräytyisi sen mukaan.

Eli mä näkisin sulla olevan menossa kp31/34-35 riippuen vähän siitä, millainen luteaalivaihe sulla on normaalisti.
 

Yhteistyössä