punttis

vaahteranmäen muori
:wave: hep, täällä toinen!
Mulla kans tullu käytyä reilu 4 vuotta ja välissä yks raskaus, kävin raskausaikanaki viimeseen saakka ja jatkoin taas kuukauden jälk. synnytyksestä. Innostusta on vielä kovastikki riittäny kun muuttanu tarpeeksi usein ohjelmaa ja saliaki.... =) ja muistaa harrastaa monipuolisesti muutakin urheilua, niin ei ala homma maistuun puulta.... :)
 
punttimama
täällä yks joka on vasta alottanu punttailun, muutenkin kiinnostaa sali yms. fitness-jutut, mulla on kaks pientä lasta, ja ukko aina töissä, joten heti kun vapaata tulee, hyökkään salille.tänään viimeksi. käytättekö palautusjuomia tms? teen niin kovilla painoilla kuin mahdollista, otan siis kaiken irti. tänään ostin ekat palautusjuoma-jauheet. salille vinkkejä ei multa taida vielä löytyä?
 
vaahteranmäen muori
käytättekö palautusjuomia tms?

Noista ruuista ja juomista, käytän palautusjuomaa EN USKO että muuta tarvittee pitkiin aikoihin norm.kotiruoka riittää.....
Jotkut menee heti kuntos.käytyään ihan sekasin ja ostelee kaikenmaailman jauheet ja mömmöt, mutta todellisuudessa palautumisjuoma riittää hyvin!
(niin ja käytänhän mää multitabsia ja rautaa joskus kuurina... :ashamed: :ashamed: ) Meinasinpa heti valehdella...... ;)
 
punttimama
mulla menee palkkarin lisäksi myös vitskut. on vaan niin pirun kiva tietää miten muut huolehtii itestään *utelias*
lisäksi pyrin käymään spinningissä pari kertaa vko.
hyviä puntteja !!
 
Mä oon nyt pari viikkoo tehny painoharjotuksia, ihan vaan kotosalla. Miehellä on kamppeet, niin niitä käytän. Tarkotus on saada lihasmassaa kun ei tuo "lihotus" oo muuten koskaan onnistunu, niin josko näin sit terveellisesti ;) Palautusjuomia en oo vielä kokeillu kun miehen litkut näyttää niin jauhosilta, mutta lihan syöntiä olen lisänny. :p
 

Yhteistyössä