Puoli kattilaa eilistä riisiä-

"hih"
Ja jos et muuta keksi niin pistä vaikka pakkaseen :D en tosin tiedä miten riisi pakkasessa käyttäytyy, mutta ainahan voi kokeilla. Itse tungen aina kaikki ylijäämäruuat pakastimeen, ei ole vielä mikään pilalle mennyt ja aina on kaikelle myöhemmin löytynyt käyttöä :D
 
hhhhhhhh
Kuumalle pannulle tai wokkiin vihanneksia (porkkanaa, sipulia, kesäkurpitsaa, paprikaa, wokkivihanneksia, bambunversoja - mitä nyt löytyy), pois pannulta, lisää öljyä ja lihaa (vaikkapa paahtopaistin jämiä, kanasuikaleita tms.) sekä mahdollisesti mausteita (chiliä/chilitahnaa, sitruunaruohoa, mausteseosjauhetta). Kun liha on kypsää, vihannekset ja riisi sekaan sekä liraus soijakastiketta. Säilyy se riisi seuraavaankin päivään, jos vaikka syöjiä olisi enemmän. :)

Googlaamalla löytyy tarkempia ohjeita vaikkapa haulla "fried rice". Kaikkia aineita ei välttämättä ole saatavilla, mutta kannattaa silti kokeilla.
 
valehtelee
Nyt kyllä haisee tämä aloitus, on keittänyt ison kattilallisen riisiä ja itse ei syö riisiä, muut riisin syöjät on karkuteillä, riisin nimi on ungles, en usko pätkän vertaa mitä aloituksessa sanotaan!
 
Nyt kyllä haisee tämä aloitus, on keittänyt ison kattilallisen riisiä ja itse ei syö riisiä, muut riisin syöjät on karkuteillä, riisin nimi on ungles, en usko pätkän vertaa mitä aloituksessa sanotaan!
No katsos, en syö mitään vilja tuotteita, ja oon aina ollu aika käsi tuon riisin suhteen. En ikää muista paljonko se turpoaa ;) Ja nimi oli mikä oli :D
 

Yhteistyössä