Puolisisko varastaa minulta!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oon nyt asunu samassa talossa puolsiskon kans kohta 2 vuotta ja nyt viimeisimmän vuoden aikana se on alottanu käyttää mun vaatteita! Menee hermot tollaseen.. Itse täytän parin viikon päästä 14v ja puolsiskoni kohta 15v. Mutta en enää kestä häntä. Koitan olla pitkävihainen mutta jotenki se ei vaa oo mun juttu. Jokatapauksessa hän ei oo lopettamassa ku pieniä määriä rahaakin on alkanut hävitä. Olen kyllä sanonut asiasta äitille ja hän sanoi että mun pitäis varmistaa asia etsimällä vaatteita isin luota ja sen lisäks vielä pyykit yms. En oo löytäny enkä tiiä mitä tehä. Puolsiskoltaki oon kysyny asiasta mutta hän vain vastaa ”en vittu oo ottanu sun vaatteita” vaikka olen nähnyt omia vaatteitani hänen päällä (esim äitini lähetti eräänä aamuna viestiä että puolisisko oli lähtenyt minun takki päällä kouluun). Sanoo myös välillä että vaatteet mitä hänen päällään on ovat kulma kaverin omia... Hän myös ottaa videota minusta vaikken haluaisi. Hankala kun on yhteinen huone + vaatehuone.. Harmittaa todella kovasti kun omaa rahaa mennyt vaatteisiin. Jos kellään olisi mitään vinkkejä? :(
 
vierailija
Itse saattaisin heittää kaikki hänen vaatteensa ikkunasta pihalle. Tai sano koiran kusseen sille paidalle joka hänellä on päällään. No mutta, ei se mitään auttais.

Miksi ette voisi sopia että oikeasti pitäisitte jotain yhteisiä vaatteita? Näin molemmat hyötyisi. Ja sitten olisi vain omat vaatteet joita ei saa lainata.

Rahaan, pyydä kännykkään maksuominaisuus niin ei ole käteistä mitä varastaa?
 
vierailija
Itse saattaisin heittää kaikki hänen vaatteensa ikkunasta pihalle. Tai sano koiran kusseen sille paidalle joka hänellä on päällään. No mutta, ei se mitään auttais.

Miksi ette voisi sopia että oikeasti pitäisitte jotain yhteisiä vaatteita? Näin molemmat hyötyisi. Ja sitten olisi vain omat vaatteet joita ei saa lainata.

Rahaan, pyydä kännykkään maksuominaisuus niin ei ole käteistä mitä varastaa?
Yhteiset vaatteet olis hankalia kun en niinkään pidä hänen vaatteistaan + omani kulkeutuisivat hänen äitilleen. Voisin kyllä kostaa jollain tavalla kun en enää kestä tätä. Muuten voisin maksaa kännykällä mutta en saa käyttää tilillä olevia rahoja.. Ainoastaan käteinen mahdollista :(
 

Yhteistyössä