puolivuotiaalle putket korviin..

Meillä alkoi aikoinaan kierre 2 kk:n ikäiselle pojalle, putket laitettiin pojan ollessa lähes 9 kk. Sen jälkeen ei yhtään tulehdusta, poikakin tosin on jo 10 v. Ennen putkitusta oli elämä yhtä kuurin syöntiä, itkua ja korvien puhkomista, putkituksen jälkeen pojasta tuli pieni herra aurinko :D
 
No meillä on 4korvakierrelasta, 3heistä on jo putkitettu, nuorin (tulee 7kk) menossa jossain vaiheessa. Putkituksia on takana 4, kakkonen on putkitettu 2x ja esikoinen menee varmaan kesän aikana myös uusintaputkitukseen kun ei läpäissyt kuulokoetta 5v neuvolan yhteydessä (->liimakorva ilmeisesti). Meillä yrittävät nyt tälle vajaalle 7kk ikäiselle että tulis ikää lisää että on muka liian pieni :kieh: Vaikka neiti painaa reilusti yli 8kg ja tosiaan tiedän että jo pienempiä, 4kk ikäisiä, on putkitettu. Yrittävät venyttää syksyyn, joskos kesällä ei flunssaa olisi mutta ei hyvältä näytä kun jo nyt on 3vkoa sairastettu samaa flunssaa (2kuuria sinä aikana) :kieh: Onneksi on yksityiset keksitty :whistle: Mitä haluat tietää putkituksesta, edessä ilmeisesti ensimmäinen putkitus teidän perheessä?
 
korvakierre alko 7kk iässä ja 1v oli ollu 9 tulehdusta takana.putket tuli 1v 1kk ja terveinä toistaseksi oltu (nti nyt 1v4kk)operaatio kesti 10min + unet.nti ihan "normaali" vilkas kimuli herätessä.ainut ikävä oli et syliin nukuttaminen sai kyyneleet äidiltä valumaan........
 
joo,meillä tosiaan eka putkitus edessä,kaksi aiempaa ei ole ollut liimakorvia mutta he myös sairastaneet monet tulehdukset.Kauankos sitä pidetään nukutuksessa??itse operaatio ei kuulemma kauaa kestä..ja vaivaakos sen jälkeen kipu tms,vai on kuin päikkäreiltä nousisi??Kyllähän tossa voi kyynel silmään tulla mutta mie käsitin ettei ne mun syliin nukuta vaan vie pois?Milläs tällainen pieni sitten nukutetaan?? :ashamed:
 
lapsi nukutetaan syliin jos äiti/isä haluaa tai sitten viedään saliin ilman vanhempia,mutta toinen vaan pääsee mukaan. nukutusaine tulee maskista.kun nukahtanut siirretään pöydälle ja venhempi poistuu. itse putkitus kesti 10min-heräily meillä 30min, heräsi väsyneenä ,nukahti saman tien syliini ja siinä nukku 1h kunnes juotin ja puettiin ulkovaatteet ja autoon-nukku automatkan 50min ja kotona olikin jo ihan kuin päikkäreiltä ois heränny-hirveä meno päällä ja ruoka maistu ihan normaalisti.
 
lapsi nukutetaan syliin jos äiti/isä haluaa tai sitten viedään saliin ilman vanhempia,mutta toinen vaan pääsee mukaan. nukutusaine tulee maskista.kun nukahtanut siirretään pöydälle ja venhempi poistuu. itse putkitus kesti 10min-heräily meillä 30min, heräsi väsyneenä ,nukahti saman tien syliini ja siinä nukku 1h kunnes juotin ja puettiin ulkovaatteet ja autoon-nukku automatkan 50min ja kotona olikin jo ihan kuin päikkäreiltä ois heränny-hirveä meno päällä ja ruoka maistu ihan normaalisti.
 
lapsi nukutetaan syliin jos äiti/isä haluaa tai sitten viedään saliin ilman vanhempia,mutta toinen vaan pääsee mukaan. nukutusaine tulee maskista.kun nukahtanut siirretään pöydälle ja venhempi poistuu. itse putkitus kesti 10min-heräily meillä 30min, heräsi väsyneenä ,nukahti saman tien syliini ja siinä nukku 1h kunnes juotin ja puettiin ulkovaatteet ja autoon-nukku automatkan 50min ja kotona olikin jo ihan kuin päikkäreiltä ois heränny-hirveä meno päällä ja ruoka maistu ihan normaalisti.
 

Yhteistyössä