Pussilakanoita ym. edullisesti :)

  • Viestiketjun aloittaja "mie"
  • Ensimmäinen viesti
"mie"
Nyt saa mm. pussilakanoita edullisesti. Itse ostin -60 % alella elefantti pussilakana & tyynyliina-setin. En mainitse nettikaupan nimeä, koska ei saa mainostaa....mutta suomalainen iso firma. Itse olin tuota elefantti-settiä aiemminkin katsellut, mutta en hennonut ostaa, kun lähes 50 e normihinta, mutta nyt lähti alle 20 e. Vinkkinä muille :)
 
vierass
Alkaa K:lla?
Miksei hyviä tarjouksia saisi laittaa tänne?
Mainostaminen on kielletty.

Noita lakana-aleja tuntuu olevan vähän joka nettikaupassa.

F:llä alkavassa kävin katselemassa, eipä löytynyt sopivia satiinisia aluslakanoita alesta, niitä voisin ostella. Tyynytliinoja on tulossa toisesta paikasta. Pussilakanoita voisi varmaan laittaa myyntiinkin, kun lasten maku on muuttunut.
 
mä...
Jos lapsiperheet jakavat taloudellisia säästövinkkejä toisille lapsiperheille lapsiperhesaitilla ja ne poistetaan modejen toimesta, aletaan olla jo entisen Neuvostoliiton tasolla...

Taitaa olla puurot ja vellit sekaisin mitä on kielletty mainostaminen ja vinkkien jakaminen.
 
sffs
Jyskin pussilakanat ovat bulkkikamaa, hiutuvat puhki vuodessa. Tuolta F:llä alkavalta firmalta ostin viimeisen alen aikaan ison kasan pyyhkeitä ja petivaatteita. Oikein harmittaa ettei enää kehtaa tilata kun kun viimeksi tilatut varmaan riittävät loppuelämäksi. Tosin M:llä alkavan firman erittäin laadukkaita pussilakanoita saisi keräilytarroilla halvalla eräästä K-kirjaimella alkavasta isosta kauppaketjusta mutta katsotaan nyt.
 

Yhteistyössä