Putinin agentiksi paljastunut vihreiden Tarja Cronberg aiottiin vihkiä kunniatohtoriksi kesäkuussa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Iltasanomien uutisen kommenteista:
"Tarja Cronberg on jo 80-vuotias ja vähemmän vahinkoa tulisi Suomi-kuvalle jos hän suuntautuisi sauvakävelyn, puutarhanhoidon, virkkauksen, ristikoiden ym eläkeikäisille sopivien harrastusten pariin."

Sopisiko lista myös Annalle? ;)

 
vierailija
Iltasanomien uutisen kommenteista:
"Tarja Cronberg on jo 80-vuotias ja vähemmän vahinkoa tulisi Suomi-kuvalle jos hän suuntautuisi sauvakävelyn, puutarhanhoidon, virkkauksen, ristikoiden ym eläkeikäisille sopivien harrastusten pariin."

Sopisiko lista myös Annalle?

Toisin kuin sä, Tarja on elänyt sota-aikana. En tiedä minkä ikäinen olet, mutta luulen että sulla ei ole mitään kokemusta tai ymmärrystä sodasta, oletko edes armeijaa käynyt, mikä on sun sotilasarvo? Miten hallitset aseenkäytön?
Itku sulla tulee ja paskat housuun jos sotaan joudut.
Miksi et lähde Ukrainaan sotimaan? Tee oma osuutesi. Etkö uskalla? Onko helpompi huudella sieltä omalta toimistotuolilta että kaikki ukrainan sotilaat heti rintamalle.
 
Toisin kuin sä, Tarja on elänyt sota-aikana. En tiedä minkä ikäinen olet, mutta luulen että sulla ei ole mitään kokemusta tai ymmärrystä sodasta, oletko edes armeijaa käynyt, mikä on sun sotilasarvo? Miten hallitset aseenkäytön?
Itku sulla tulee ja paskat housuun jos sotaan joudut.
Miksi et lähde Ukrainaan sotimaan? Tee oma osuutesi. Etkö uskalla? Onko helpompi huudella sieltä omalta toimistotuolilta että kaikki ukrainan sotilaat heti rintamalle.
Tarja Cronberg oli 1-vuotias jatkosodan päättyessä. En usko tuon antavan hänelle erityistä sotakokemusta, varsinkin kun hän ei ole armeijassa ollut rauhanaikanakaan.

"toisen maailmansodan veteraani" 😄


Minä olen (tietenkin) asevelvollisuuteni suorittanut ja kertausharjoitukset käynyt. Upseerikoulutuksen tuoman natsojen määrän ja aselajin jätän sinulle pähkäiltäväksi, mutta sanottakoon yleisellä tasolla, että minulla on erityisosaamista, joka tähtää juuri itänaapurin jarrutteluun.
Kuntoisuuslomia sain nimenomaan sen takia, että tein itse aina vähintään kaiken sen, mitä alaisiltanikin vaadin.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Echo ja Palstapesu
vierailija
Itä-Suomen yliopisto kertoo peruuttavansa vihreiden entisen puheenjohtajan ja entisen työministerin Tarja Cronbergin kunniatohtorin arvon. Cronberg oli tarkoitus promovoida kunniatohtoriksi 7. kesäkuuta.
Cronberg esiintyi Venäjän valtion maksamana vieraana huhtikuussa Kaliningradissa pidetyssä konferenssissa. Tilaisuus on eri lähteistä saatujen tietojen mukaan ollut Venäjän valtion vaikuttamisoperaatio.

Yliopisto korostaa keskeyttäneensä Venäjän Ukrainaan kohdistuvan hyökkäyssodan sekä siihen liittyvien pakotteiden vuoksi kaiken yhteistyön venäläisorganisaatioiden kanssa.
Cronbergin yhteistyö ja esiintyminen kyseessä olleessa tilaisuudessa on vastoin yliopiston periaatteita ja käytänteitä, minkä takia edellytyksiä kunniatohtorin arvon myöntämiselle Tarja Cronbergille ei enää ole, yliopisto huomauttaa tiedotteessaan.

Päätös kunniatohtorin arvon peruuttamisesta tehtiin tänään tiistaina yhteiskuntatieteiden ja kauppatieteiden tiedekunnan tiedekuntaneuvostossa.

🙌🏼
 
vierailija
Vasemmistolainen Puten asialla.


"Lapin yliopisto irtisanoo Lassi Heinisen sopimuksen Venäjä-yhteistyön vuoksi

Lapin yliopiston yhteiskuntatieteellinen tiedekunta perustelee sopimuksen irtisanomista Heinisen Venäjä-yhteistyöllä."
 
vierailija
Tarja Cronberg oli 1-vuotias jatkosodan päättyessä. En usko tuon antavan hänelle erityistä sotakokemusta, varsinkin kun hän ei ole armeijassa ollut rauhanaikanakaan.

"toisen maailmansodan veteraani"

Minä olen (tietenkin) asevelvollisuuteni suorittanut ja kertausharjoitukset käynyt. Upseerikoulutuksen tuoman natsojen määrän ja aselajin jätän sinulle pähkäiltäväksi, mutta sanottakoon yleisellä tasolla, että minulla on erityisosaamista, joka tähtää juuri itänaapurin jarrutteluun.
Kuntoisuuslomia sain nimenomaan sen takia, että tein itse aina vähintään kaiken sen, mitä alaisiltanikin vaadin.
Olet ahdistava, kuvottava ja pelottava tyyppi harmittomalla mammapalstalla. Luultavasti myös Venäjän kätyri. Ällötyslistaasi lisään vielä ikärasismin. Kaikenlaisia hippiäisiä Suomen armeija ottaakin koulutukseensa. Miten pärjäät rintamalla tosi toimissa, kun ajatuksesi ovat koko ajan netin rivouksissa?
 
Olet ahdistava, kuvottava ja pelottava tyyppi harmittomalla mammapalstalla. Luultavasti myös Venäjän kätyri. Ällötyslistaasi lisään vielä ikärasismin. Kaikenlaisia hippiäisiä Suomen armeija ottaakin koulutukseensa. Miten pärjäät rintamalla tosi toimissa, kun ajatuksesi ovat koko ajan netin rivouksissa?
Kas kun Alepa meni henkilökohtaisuuksiin, kun hänet laitettiin kuriin. Ainahan voit itse mennä itärajalle pelottelemaan venäläisiä. Vapaaehtoisia varmasti tarvitaan kriisien aikana.
 
vierailija
Kas kun Alepa meni henkilökohtaisuuksiin, kun hänet laitettiin kuriin. Ainahan voit itse mennä itärajalle pelottelemaan venäläisiä. Vapaaehtoisia varmasti tarvitaan kriisien aikana.
Mitä kuriin laittamista se on, jos kertoo totuuden palstan ällöttävimmälle kuvotukselle. Ei teistä persuista ole mitään muuta kuin haittaa Suomen puolustusvoimille. Taistelette vain tällä mammapalstalla ja teidän kukistaminen on helppoa kuin heinän teko.
 
Mitä kuriin laittamista se on, jos kertoo totuuden palstan ällöttävimmälle kuvotukselle. Ei teistä persuista ole mitään muuta kuin haittaa Suomen puolustusvoimille. Taistelette vain tällä mammapalstalla ja teidän kukistaminen on helppoa kuin heinän teko.
Sinut laitettiin kuriin ja vieläpä täysin asiallisesti. Jos et sitä itse tajua, niin olet typerämpi kuin luulinkaan.
 
vierailija
Sinut laitettiin kuriin ja vieläpä täysin asiallisesti. Jos et sitä itse tajua, niin olet typerämpi kuin luulinkaan.
Tuota kuriinlaittamisviestiäsi en ole huomannut lukea. Jos viihdyt parhaiten ompunsiemen-sedän kainalossa, asia on harvinaisen selvä.
Tutustukaa toisiinne myös livenä niin pääsette vähemmällä mielipahalla tällä palstalla.
Omput kukkivat ja tuottavat aikanaan satoa. Valmistatte sitten niistä siideriä, ja persujen halpuutetut oluet vakavasti sairaiden kouvolalaisten kustannuksella jäävät markettien hyllyille.
 
Valmistatte sitten niistä siideriä, ja persujen halpuutetut oluet vakavasti sairaiden kouvolalaisten kustannuksella jäävät markettien hyllyille.
Olenko jotenkin huumorintajuton, mut tää Annan huumori ei mulle vieläkään aukea. Ihme kieputtelua. :unsure:

Tai semmoista omituista, vaikka on olevinaan älykästä sivaltamista.
"Nauran teille, kun Sanna pyyhkii peppunsa persujen kuvalla koristamaan vessapaperiin ja sylkäisee Petteri Orpon kuvalle samalla kun Purra kiristelee hampaitaan leikkulautaa vasten ja vessapaperin riekaleista muodostunut kuja yltää Arkadianmäelle asti..."
 
Viimeksi muokattu:
  • Haha
Reactions: Johnny Appleseed
Ajatuksia.

Ärsyttää tuon artikkelin kirjoitusvirheet. Siinä on -kin/-kään -virhe, ja "toivottu"="toivuttu". Toimittajalla on ollut kiire.

Sit on jotenkin tässä Venäjä-asiassa harmillista, että länsi joutuu katkaisemaan puolueettomissa ja rauhanomaisissa asioissa yhteistyön Venäjään, eli urheilussa ja tieteessä.

Mutta kun Putin itse käyttää yhteyksiä länsimaisiin ihmisiin propagandan välineenä ja kun Cronbergin alue on rauhanvälitys, niin ei ole muuta mahista kuin laittaa liinat kiinni itään päin.
 
vierailija
Ajatuksia.

Ärsyttää tuon artikkelin kirjoitusvirheet. Siinä on -kin/-kään -virhe, ja "toivottu"="toivuttu". Toimittajalla on ollut kiire.

Sit on jotenkin tässä Venäjä-asiassa harmillista, että länsi joutuu katkaisemaan puolueettomissa ja rauhanomaisissa asioissa yhteistyön Venäjään, eli urheilussa ja tieteessä.

Mutta kun Putin itse käyttää yhteyksiä länsimaisiin ihmisiin propagandan välineenä ja kun Cronbergin alue on rauhanvälitys, niin ei ole muuta mahista kuin laittaa liinat kiinni itään päin.
Urheilu on kaikissa maissa propagandaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Tuota kuriinlaittamisviestiäsi en ole huomannut lukea. Jos viihdyt parhaiten ompunsiemen-sedän kainalossa, asia on harvinaisen selvä.
Tutustukaa toisiinne myös livenä niin pääsette vähemmällä mielipahalla tällä palstalla.
Omput kukkivat ja tuottavat aikanaan satoa. Valmistatte sitten niistä siideriä, ja persujen halpuutetut oluet vakavasti sairaiden kouvolalaisten kustannuksella jäävät markettien hyllyille.
Omppu laittoi sinut siististi kuriin, kuten aina laittaa hyvin perusteluillaan viesteillään. Nautinnollista lukea niitä. Jos johonkin haluaisin tutustua livenä, niin Omppu olisi ehdottomasti yksi niistä.
Mieluummin hyvin tehtyä Siideriä kuin Marinin juomaa kusista Coronaa.
 
  • Rakkaus
Reactions: Johnny Appleseed

Yhteistyössä