Pyhäinhäväistys! Juhlapöydän konvehdit on uudistettu.

Mä en ole niin ihastunut koko konvehteihin, ottaisin mieluummin lahjaksi vihreitä kuulia tai vaikka just sen Fazerin sinisen. Tai olisin ilman mitään.
Ja kun meillä ei muut syö kuin toffeekukkia niin mä saan sit rääpiä tammikuussa laatikkokaupalla niitä mitkä jäljelle jää. :x
 
juu niin näköjään oli pilattu uudistuksella. kattelin tänään niitä kaupassa ku teki mieli mutta jäipä hyllyyn. eikä taia tulla meille niitä tänä jouluna :/

on se piru ku mitään ei voi pitää ennallaan. ei kait ne muuten yks suosituin konvehtirasia olis jos ne ois paskoja ollu? miun isä osti miun äidille niitä jo sillonku seurustelivat ja miltei samanlaisena onki rasia pysyny viime vuosiin saakka.

ja tähän samaan syssyyn ku valitetaan niin se maraboun vattujugurtti-uutuus muka herkkusuklaa oli pettymys. samanlaista on fazerilla patukoissa tarjolla, paitti ei niin kitkerää. en ees halua maistaa sitä walnut-toffee-levyä :headwall:
 
laahkana
Alkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:
Ne ihanat lehdenmalliset on poistettu ja tilalla on järkyttäviä lehdenmallisia mansikkacrisptryffeleitä. Hasselpähkinää on enää yksi.

Hitsi, kun en äkkiä muista, millainen se viimevuotinen oli. Mutta tämä oli kyllä jo jotain järkyttävää. Rasiakin oli ihan uudennäköinen.
Ne lehdenmalliset on ollut tosi pahoja ja yksikään tuttavani ei ole niistä pitänyt. Eli eivät ole olleet yleisön suosikkeja.

Mun mielestä juhlapyödän konvehdit on muutenkin melkein huonoin konvehtirasia. Siis hyvä että ovat uudistuneet, kun niitä kuitenkin tulee 5 kpl joululahjaksi.
 
suklaan ystävä
Tässä on ilmeisesti uusi sisältö:

JUHLAPÖYDÄN KONVEHTEJA 300 G
ANANAS
HASSELPÄHKINÄ
MANSIKKACRISPTRYFFELI
MINTTU
PEHMEÄ TOFFEE
PÄHKINÄNOUGAT
SUKLAACRISP
SUKLAATRYFFELI
VADELMAMARMELADI

 
Alkuperäinen kirjoittaja laahkana:
Alkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:
Ne ihanat lehdenmalliset on poistettu ja tilalla on järkyttäviä lehdenmallisia mansikkacrisptryffeleitä. Hasselpähkinää on enää yksi.

Hitsi, kun en äkkiä muista, millainen se viimevuotinen oli. Mutta tämä oli kyllä jo jotain järkyttävää. Rasiakin oli ihan uudennäköinen.
Ne lehdenmalliset on ollut tosi pahoja ja yksikään tuttavani ei ole niistä pitänyt. Eli eivät ole olleet yleisön suosikkeja.

Mun mielestä juhlapyödän konvehdit on muutenkin melkein huonoin konvehtirasia. Siis hyvä että ovat uudistuneet, kun niitä kuitenkin tulee 5 kpl joululahjaksi.
ne lehenmalliset oli zabaglione ja ne oli yks parhaista siinä rasiassa. kaikki miun kaverit ja sukulaiset on niistä juuri tykänneet ja ne on aina ensimmäiseks otettu rasiasta. jos teillä ei oo tykätty niin ei se tarkota koko kansaa.

*muoks* en tarkota niitä lehenmallisia jotka on tuossa kuvassa
 
,,...
Pienen mietintähetken jälkeen ei tämä uusi rasia sisältöineen enää kuullostanutkaan niin pahalta, oikeastaan ihan mielenkiintoiselta. Mulla kun ne paksut lehden malliset jäi aina viimeiseksi eli en oikein niistä tykännyt :)
 
vieras
Useita herkullisia suklaamakuja arkeen ja juhlaan.

nougat, pehmeä toffee,
hasselnougat, rommi,
mansikkamarmeladi, ananas,
tumma suklaa, suklaacrisp,
pähkinä, suklaatryffeli,
minttu, zabaglione,
pehmeä fudge, maitonougat,
appelsiini


 

Yhteistyössä