Pyjama, voi että...

Käyttääkö joku pyjamaa? Ihan oikeesti! Sitä semmoista raidallista joka päällä Tauno Palokin joissain vanhoissa suomifilmeissä on vilahtanut. Semmoiset joissa pyjaman takeissakin on taskut. :):LOL:
 
Muistelisin, että lapsena mummolassa ollessa niin ukki käytti pyjamaa. Usein hän taskusta "löysi" aamuisin karkin tai kaksi. Mutta muuten on pyjamaleikit ja muistot siinä. Nykyään on aika lailla nakumeininki. Sängystä pois noustessa vaan rispaantunut aamutakin kaltainen vaate päälle. Ei käytä edes tytär mitään. Pikkarit vaan. Yökylään kun menee, niin siltoin reppuun sujahtaa myös löysä t-paita. Eli näin meillä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Multa löytyy kyllä ihan oikein semmonen flanellinen kokonaisuus:rolleyes::D - kiesus,mitä tunnustuksia nyt tulee:D
Mutta se on semmonen talviaika-asusetti, kun mä oon melkein useesti aina ihan jääkalikkapuikkona...housuthan on kivat, jos niinku puhutaan unipöksyistä, niillä on kiva viillettää iltasella ja jopa kompastuakin jos vyötäröviritelmä on huonosti rullattuna... Yön aikana tosin herään useesti siihen että oon onnistunu käärimään pöksyjen lahkeet ihan ylös nivusiin ja teeppari on useesti rullautuneena kainaloihin:D...mutta mieluummin mä nukun kyllä ihan omassa nahkapuvussani:)
 
Multa löytyy kyllä ihan oikein semmonen flanellinen kokonaisuus:rolleyes::D - kiesus,mitä tunnustuksia nyt tulee:D
Mutta se on semmonen talviaika-asusetti, kun mä oon melkein useesti aina ihan jääkalikkapuikkona...housuthan on kivat, jos niinku puhutaan unipöksyistä, niillä on kiva viillettää iltasella ja jopa kompastuakin jos vyötäröviritelmä on huonosti rullattuna... Yön aikana tosin herään useesti siihen että oon onnistunu käärimään pöksyjen lahkeet ihan ylös nivusiin ja teeppari on useesti rullautuneena kainaloihin:D...mutta mieluummin mä nukun kyllä ihan omassa nahkapuvussani:)
:ROFLMAO::love::love:
 

Yhteistyössä