Pyöräily ja 6kk vauva???

Ensi kesänä pojan kanssa joudutaan kulkemaan paljon fillarilla kun auto on isännäl töissä käytös. ja bussit ei tääl kulje. kävimmepä sit katsomas noita peräkärryjä bilemas. mut eihän siin pysty istumaan noin pieni joka ei kunnol tod näk viel istu. eli onko joku malli mis esim sen istuma osan saa matalaks et sais kaukalon sinne kyytiin? ku ei tuota voi viel ritsillekään puistää keikkumaan. vai köytänkö kantoliinal itseeni kii vai kaukalon fillariin?

millä te muut ootte tuon kokosta kuljettaneet?
 
"viiraska"
Kärryssä vaan. Olen pannut 4-5 -kuisen kärryyn. Kypärästä ei siinä ole mitään hyötyä, kun ei ole kaulaa että saisi sen soljen leuan alle. EIkä tarpeeksi pieniä kypäröitä. Mutta näön vuoksi olen kuitenkin sen kypäränkin laittanut. Se kangasistuin on niin mukautuva, että kyllä se lapsi sen verran istumista vahingoittumatta kestää, jos matka kestää puoli tuntia - tunnin kerrallaan. Olen topannut lasta sivusuunnassa tyynyillä/vaatteilla, ettei pääse retkahtelemaan.

Burleyn kärry on meillä.
 
pian oppii
Mun kuopus oli suunnilleen noissa ijissä, kun ekaa kertaa pyörän kyytiin laitoin kokeeksi. Hyvä kun jaksoi päänsä pitää ja aina nukahti kyytiin, sai pidellä päätään pystyssä.
 

Yhteistyössä