Pyörryttäminen raskausaikana?

Mulla on ollut aina alhainen verenpaine.Nyt arvot 96/62,joten lepäilen kotona tän viikon.Kannattaa käydä mittauttamassa paineet!Suosittelen myös lakujen syöntiä&vishyä,jossa on suolaa.Ne nostaa paineita hätä tilanteessa.Mulla lääkäri mittasi eilen hemoglobiininkin,mut se oli 130,joten huimaus johtuu vaan paineista.Kannattaa myös syödä vähintään kolmen tunnin välein jotain ettei verensokeri pääse laskemaan liian alas.Tsemppiä oloon!
 
mulla oli ihan sama homma mut tosin viikolla reilu 20. pystyssä en pysynyt ja henkeen otti ihan kamalasti. mulla alhainen hb oli sitten syynä siihen sekä hiukan alhaisempi verenpaine. mutta oli tosiaankin vain seistessä, istuessa en tuntenut mitään.
 
mulla kans on ollu tuota pyörryttämistä.. viikkoja 29+.. Joskus alkaa pyöryttään maatessa.. tosi tympeää.. :( samoin mullakin menee henki ahtaalle. joutuu alkaan hengittään raskaasti ja sitten hyperventiloi.. onko teillä muilla muuten tuota hengenahdistusta/hyperventilointia nyt raskausaikana?
 
Pyörryttämistä voi aiheuttaa myös kohonnut verenpaine, eli ei ehkä kantsi ennen mittausta ruveta sitä varta vasten kohottamaan... Samoin väsymys, liian nopeat ylösnousemiset, matala verensokeri, erilaiset asennot ylipäätään... Kannattaa käydä mittauttamassa paineet ja lepäillä.
 

Yhteistyössä