Pystyisitkö myymään itseäsi?

  • Viestiketjun aloittaja Kurtisaanitar
  • Ensimmäinen viesti
Kurtisaanitar
Toivon ettei tätä keskustelua poisteta, kun haluan jutella tästä ihan asiallisesti.

Minä toisinaan mietin, millaista olisi vaikka rahoittaa yliopisto-opintojani pienellä "seuralaistoiminnalla". En tuota harjoittaisi nyt kun olen parisuhteessa, mutta myönnän joskus miettiväni asiaa.

Katsoin juuri elokuvan venetsian kurtisaanien kulta-ajalta, ja vaikka yleensä kauheasti korostetaan niitä ammatin huonoja puolia, niin olihan tuossa hyvääkin.

Ehdottomasti omissa ajatuksissani valitsen itse asiakkaat ja niin edespäin...
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja Kurtisaanitar:
Toivon ettei tätä keskustelua poisteta, kun haluan jutella tästä ihan asiallisesti.

Minä toisinaan mietin, millaista olisi vaikka rahoittaa yliopisto-opintojani pienellä "seuralaistoiminnalla". En tuota harjoittaisi nyt kun olen parisuhteessa, mutta myönnän joskus miettiväni asiaa.

Katsoin juuri elokuvan venetsian kurtisaanien kulta-ajalta, ja vaikka yleensä kauheasti korostetaan niitä ammatin huonoja puolia, niin olihan tuossa hyvääkin.

Ehdottomasti omissa ajatuksissani valitsen itse asiakkaat ja niin edespäin...
Mikä tuo elokuva oli nimeltään? Voisin katsoa =)
 
Minäkin olen useasti miettinyt asiaa ja tilannetta milloin tähän ryhtyisin. Joskus olen miehelleni sanonut että hänen takiaan myisin itseäni, jotta voisin hänelle sitten ostaa jotain kivaa :D Kai minä hivenen hullu olen, mutta äärimmäisessä tilanteessa kyllä.
 
Joskus opiskeluaikoina (ja sinkkuna) kaverin kanssa tota pohdittiin, ja oltaisi voitukin, miksipä ei. Kaatui ajatus siihen, että mistäs löydetään sopivia miesehdokkaita jotka maksavat palveluista, kun ajatuksena oli että itse päätettäisiin ketä huolitaan asiakkaiksi, ei ihan jokainen hikinen kaljamaha olisi asiakkaaksi päässyt :whistle:
 
varmasti harmaa
Olen tehnyt ja teen edelleen harvoin jos rahapula on kova. Olen nyt ollut nykyisen mieheni kanssa 3 vuotta, ja olen yrittänyt kertoa hänelle, mutta pelkään liikaa menettäväni hänet. Lapsia meillä ei ole vielä
 
Voisin äärimmäisessä hädässä sen tehdä. En tosin tähän elämääni sitä tilannetta osaa kuvitella, mutta jos olisi aika/paikka/tilanne sellainen että "pakko" olisi niin kyllä.
Tunteetonta seksiä yhdenillan jutuissa on tullut aikoinaan harrastettua muutenkin.
 
ei ihmeessä
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Jep.

Tosin valikoidulle asiakaskunnalle ja jos olisin sinkku. Seksiähän se vaan on, ei siinä sen kummempaa.
Niin jos myyjättärellä on "varaa" valita asiakkaat eli ei tarvitsisi maata tuntikaupalla velttokikkelisten mahakkaidenen iäkkäämpien ukkojen alla pumpattavana....yöks! ...olkoon kuinka pelkkää seksi tahansa eikä sen kummempaa.....
 
Telma
Alkuperäinen kirjoittaja varmasti harmaa:
Olen tehnyt ja teen edelleen harvoin jos rahapula on kova. Olen nyt ollut nykyisen mieheni kanssa 3 vuotta, ja olen yrittänyt kertoa hänelle, mutta pelkään liikaa menettäväni hänet. Lapsia meillä ei ole vielä
Mitä kautta köydät asiakkaat?

Minä voisin myydä itseäni. Rahapula on kova.
 
no jaa...
Kyllä varmaan jos ei muuta keinoa olisi... Onhan tuo nyt sellainen "ammatti" etten mä nyt sillä alkaisi opintojani rahoittamaan, mutta jos nyt vaikka saataisiin miehen kanssa molemmat potkut, asuntolaina menis ulosottoon ym kauheuksia eikä olisi lapsille ruokaa pöytään niin ihan varmasti olisi kaikki keinot harkinnassa... Onneksi suomessa on aika hyvä sosiaaliturva!
 

Yhteistyössä