Pystyykö kotoa käsin tekemään jotain oikeaa työtä?

  • Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
hiphei
Alkuperäinen kirjoittaja ******:
Alkuperäinen kirjoittaja hiphei rikastunko!:
Alkuperäinen kirjoittaja ******:
Alkuperäinen kirjoittaja mossi:
Tein just pari päivää sitten uuden sivun aiheesta: Tienaa rahaa. Keräilen tuonne erilaisia tapoja tienata rahaa kotoa käsin. Toistaiseksi tuolla on vain noita "superhelppoja" juttuja pari.

Toistaiseksi kannattavin juttu on itselle ollut bloggaaminen. Suomestakin löytyy jo kymmeniä blogeja, jotka tuottaa yli tuhat euroa kuukaudessa... :)
Jotta tienaa tuhat euroa kuussa blogillaan, pitää olla tosi kiinnostava ihminen ja osata kirjoittaa niin, että se kiinnostaa :) Muka mikä ettei, jos näin on.
Pitääks ite hommata ne mainostajat?? Ja miteen?

Mut mistä ne rahat siihen tulee? Tuskin kukaan sulle maksaa siitä, et kirjotat omasta elämästä kaikki tylsimmätkin yksityiskohdat? Onko verotonta tuloa?
Mä käsittäisin, että mainostuloista. Ja mainostulot ovat riippuvaisia siitä, miten paljon ihmisiä sivuilla käy.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Miten noista blogeista sen rahan saa tienattua? Mainoksilla? Itellä on jäänyt epäselväksi.
Tulot tulevat mainonnasta, mutta ei yleensä niin kuin ihmiset mainokset käsittävät.

Tavallisten mainosten ongelmana on, että niiden tuotot riippuvat suoraan kävijämääristä.

Huomattavasti kannattavampaa on myydä yrityksille tavalla tai toisella liidejä jostakin tarkasti rajatusta demografisesta segmentistä.

Esimerkiksi suomalaiset nuorten tyttöjen muotiblogit ansaitsevat rahaa sillä, että he tavoittavat hyvin hankalasti tavoitettavan ryhmän: verkossa liikkuvat nuoret, muotitietoiset naiset.

Tällaiset henkilöt ovat arvokkaita yrityksille kuten L'Oreal, H&M, Ellos, Gina Tricot.

Hyvin harvat tulot ovat Suomessa verovapaita. Blogeissa verotuksen voi hoitaa esimerkiksi sivutuloina, toiminimenä tai osakeyhtiön kautta. Kaikkia tapoja näkee.

Kannattavan blogin aiheen löytää kokeilemalla. Tällä hetkellä eniten rahaa tulee muotiblogeista, resepteistä, elektroniikasta ja käsitöistä.

Kirjoittelen rahan ansaitsemisesta bloggaamalla osoitteessa: http://www.bloggaaja.fi. En ole tuonne paljoa kirjoitellut, mutta jos aihe alkaa kiinnostaa ihmisiä, voin lisätä juttujen määrää. Tästä kirjoittaisi helposti vaikka kirjan.
 
myyjä
Hei,

Olemalla itse aktiivinen ja yrittäjähenkinen, niin pystyt helposti ansaitsemaan normaalin kuukausipalkan verran rahaa kotikommista. Alkuun pääsee vaikka lukemalla päivän lehden ja katsomalla päivän ilmoituspalstaa, mitä siellä myydään?

Ajatteletko samaa kuin minä. Jos saisin jokaisesta myydystä tuotteesta provosion esim 40-60% myydyn tuotteen arvosta, ilman että minun pitää omistaa tuotetta, olisin jo miljonääri.

Alkuun pääset lukemalla blogia: http://ansaitse-rahaa-kotona-helposti.blogspot.com/

Älä jää ihmettelemään mistä tuloja saa kotona, vaan ryhdy itse toimeen. Tietoa kyllä löytyy jos vaan haluaa.

T: Myyjä
 
vierailija
Kun puhutaan "sivu/lisätuloista" mitä voi saada mausteiden yms. myynnin avulla, niin onko olemassa jotain työtä, mitä voi tehdä kotoa käsin, niin että sillä pytyis elättämään ittensä, tuskin tuolla erinäisten tavaroiden myynnillä pystyy?
Itse olen jonkun aikaa täytellyt kyselyitä sivulla myearn saa 50s-2e per kysely riippuu kauanko kestää helposti saa tehtyä 10-20e/päivä jos vain jaksaa käydä tekemässä välillä ja välillä on bonus campanjoita joista saa enemmän rahaa. kannattaa kokeilla http://www.myearn.com/?ref=274571&subid=

Ainoa miinus on että rahat saa paypal tilille kun on jenkkiläinen firma mutta viimeksi otin 250e kuukauden tulot sieltä.
 
vierailija
Pph:n työ on oikeaa työtä ja sitä voi tehdä kotona. Omat lapset hoituvat siinä samalla =)

Ite työskentelin pari vuotta perhepäivähoitajana kaupungilla kun nuorin lapsi täytti 3 v. ja toiseksi nuorin meni eskariin. Mulla oli kolme hoitolasta, 4 yhteensä saa olla ja omat lasketaan siihen mukaan.
Mulla ei ollut koulutusta kun aloitin mutta oppisopimuksena suoritin samalla pph:n ammattitutkinnon. Jos on lapsirakas niin siinä oiva mahdollisuus, saa samalla hoitaa omat lapset ite. Palkka nyt ei päätä huimaa, mutta toimeen sillä voi tulla. Etenkin kun olin tottunut kotihoidontuella elämään..
 
vierailija
terveydenhoitajat, työterveyshoitajat, sairaanhoitajat voivat ainakin tehdä etätyötä kotona koneella. Hoito-ohjeet, reseptit eteenpäin, hoidon tarpeen arvioinnit, ajanvaraukset, keskustelut potilaiden kanssa.
 

Yhteistyössä