Pyyhitko tölkin kannes ennen kuin juot siitä tai kaadat lasiin?

  • Viestiketjun aloittaja "tölkki"
  • Ensimmäinen viesti
En ellei siinä ole jotain näkyvää mähmää, sillon huuhtasen veden alla.

Ja juu olen nähnyt Myytinmurtajien jakson jossa testailtiin kuin kakkaisia ja bakteeripitoisia nää tölkkien pinnat on, mutta en silti :)
 
"tölkki"
Alkuperäinen kirjoittaja äit86;27316118:
En ellei siinä ole jotain näkyvää mähmää, sillon huuhtasen veden alla.

Ja juu olen nähnyt Myytinmurtajien jakson jossa testailtiin kuin kakkaisia ja bakteeripitoisia nää tölkkien pinnat on, mutta en silti :)
Mä en ole nähnyt kyseistä ohjemaa,mut itse pesen sen aina.

Tämän tee siksi kun itse olen nähnyt kun rotat juoksenteli tölkkienpäällä ja pasko ja kusi niihin. Sen jälkeen ei ole tullut mieleenikään juoda pesemättä.
Varmasti on muita tuotteista mitä en pese ja niissä sama juttu,mut kun omin silmin näkee niin tilanne muuttuu, ainkin mulla :)
 
vierass
Yöks, enpä oo aatellutkaan ennen tätä aloitusta... Mä aina kyllä vähintäänkin huuhdon säilyketölkit, mutta miksen mä jotenkin oo tajunnut noita juomatölkkejä :D Johtunee hiustenväristä?
 
[QUOTE="tölkki";27316130]Mä en ole nähnyt kyseistä ohjemaa,mut itse pesen sen aina.

Tämän tee siksi kun itse olen nähnyt kun rotat juoksenteli tölkkienpäällä ja pasko ja kusi niihin. Sen jälkeen ei ole tullut mieleenikään juoda pesemättä.
Varmasti on muita tuotteista mitä en pese ja niissä sama juttu,mut kun omin silmin näkee niin tilanne muuttuu, ainkin mulla :)[/QUOTE]

No niinhän se on että poissa silmistä poissa mielestä :)
Itse olen ollut kaupassa töissä missä HeViä käsiteltiin samoin työhanskoin joilla vietiin roskia ja esim. siivottiin, ja silti syön hedelmät usein pesemättä.

Ja eräässä elintarviketehtaassa päätin etten kyseisen valmistajan tuotteita syö IKINÄ :x Mutta toisin kävi, pienet epäkohdat ja ällötykset unohtui ja kun tehtaalta sai "sekunda"tuotteita ilmaiseksi kotiin, niin hyvin ne taas maistui :D
En itse pyrin olemaan ajattelematta noita asioita,
muuten tulen niin neuroottiseksi ja vainoharhaiseksi ettei tosikaan!
 
"tölkki"
Alkuperäinen kirjoittaja äit86;27316194:
No niinhän se on että poissa silmistä poissa mielestä :)
Itse olen ollut kaupassa töissä missä HeViä käsiteltiin samoin työhanskoin joilla vietiin roskia ja esim. siivottiin, ja silti syön hedelmät usein pesemättä.

Ja eräässä elintarviketehtaassa päätin etten kyseisen valmistajan tuotteita syö IKINÄ :x Mutta toisin kävi, pienet epäkohdat ja ällötykset unohtui ja kun tehtaalta sai "sekunda"tuotteita ilmaiseksi kotiin, niin hyvin ne taas maistui :D
En itse pyrin olemaan ajattelematta noita asioita,
muuten tulen niin neuroottiseksi ja vainoharhaiseksi ettei tosikaan!
Tuo on kyllä tosi,että ei pitäisi ajatella,mut tää oli sellainen mitä en ole pystynyt unohtaan. En ole onneksi (vai epäonneksi, vois vaikka laihtua) nähnyt mitään muuta sellaista,että tarvitsisi miettiä sen enmpiä.
 
nohh
En, eipä ole tullut mieleenkään. En pelkää pöpöjä, enkä kärsi mistään vatsataudeista tms. joten enpä usko, että tuo kovin vaarallista on suoraan tökin suusta juoda.
 
[QUOTE="tölkki";27316130]Mä en ole nähnyt kyseistä ohjemaa,mut itse pesen sen aina.

Tämän tee siksi kun itse olen nähnyt kun rotat juoksenteli tölkkienpäällä ja pasko ja kusi niihin. Sen jälkeen ei ole tullut mieleenikään juoda pesemättä.
Varmasti on muita tuotteista mitä en pese ja niissä sama juttu,mut kun omin silmin näkee niin tilanne muuttuu, ainkin mulla :)[/QUOTE]
Ilmankos jotkut kaljat maistuu niin oudolle... rotankusta.
 
  • Tykkää
Reactions: äit86

Yhteistyössä