Pyykkipallo hukassa

en tajunnu...
Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:
Alkuperäinen kirjoittaja en tajunnu et nestemäiselle on oltava pallo..:
mä pesen tuttipullon korkilla!
siis voiko noin tehdä? vai oliko provo?
juu, ei siis kumisessa tutti-osassa, vaan siinä ainun kumitutin suojakorkissa. meidän koneeseen ei voi laittaa nestemäistä lokeroon, on edestä täytettävä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:
eikö siinä sun pesukoneessa oo pesuainelokeroa?
on,mut en mie tiä mihin niistä se pitäis laittaa ku aina oon sillä pallolla pessy. :ashamed:
Oisko vaikka käyttöohjetta mistä tarkistaisit?
Eikä se pallokaan kokonaan voi olla kadonnut. Jos lapsi on vienyt sen jonnekin?
 
Taa
Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:
eikö siinä sun pesukoneessa oo pesuainelokeroa?
on,mut en mie tiä mihin niistä se pitäis laittaa ku aina oon sillä pallolla pessy. :ashamed:
Montako "koloa" siinä on? Yleensä eka on esipesulle, toka normipesulle ja vika huuhteluaineelle. Tosin merkkikohtasia eroja löytyy.
 
Minä lorautan usein nestemäistä pyykkiainetta pyykin päälle koneeseen ja sitten saman tien pyörimään. Pyykkipalloja on meillä useampia, mutta jostain syystä tuppaavat livahtamaan karkuun jos mainitsenkin että aion pyykätä.
 
vieras
mä laitan nestemäisen pesuaineen siihen "normikoloon. en huuhteluainekoloon,enkä siihen, mihin en laita koskaan mitään :D Ja edestä täytettävä kone on. Aina on peseytyneet normaalisti.
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja en tajunnu...:
juu, ei siis kumisessa tutti-osassa, vaan siinä ainun kumitutin suojakorkissa. meidän koneeseen ei voi laittaa nestemäistä lokeroon, on edestä täytettävä.
Se aina vain valuu heti alas lokerosta, mutta jos ei käytä esipesua ja heti laittaa koneen päälle kun kaataa nestemäisen pesuaineen sinne lokeroon, niin hyvin voi käyttää nestemäistäkin lokerossa.
 

Yhteistyössä