R.I.P. Majuri

  • Viestiketjun aloittaja Fantzu
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Voi ei :cry: Just tässä yksi päivä mietin, että mihin on tyyppi kadonnut täältä.

Tuntuu pahalta, vaikka hän kirjoitteliikin kovin rumasti kanssaihmisistä. Miksi mahtoi olla niin äksy ja oliko sellainen myös "livenä"?

Joka tapauksessa rauha hänen sielulleen - Aha.
 
vierailija
täällä kun ei tiedä kuka oikeesti tuntee ja kenet. niin suhdaudun aina varauksella tällaisiin ketjuihin, koska monesti on huomannut, että niissä ei ole mitään perää
Majuri sairasti paljon ja oli siellä keuhkojen siirrossa tai jossain eikä sen jälkeen topunut enää entiselleen,näin olen ymmärtänyt.Tuskin sukulaisen postaus majurin facebookkiin on ihan tuulesta temmattu.
 
vierailija
Voi ei :cry: Just tässä yksi päivä mietin, että mihin on tyyppi kadonnut täältä.

Tuntuu pahalta, vaikka hän kirjoitteliikin kovin rumasti kanssaihmisistä. Miksi mahtoi olla niin äksy ja oliko sellainen myös "livenä"?

Joka tapauksessa rauha hänen sielulleen - Aha.
Majurihan oli ennen sairastumistaan mukana kunnallispolitiikassa ja sen aikaiset blogikirjoituksensa viittaavat kyllä siihen, että oli tosiaan yhtä äksy IRL kuin täällä palstallakin.
 
vierailija
täällä kun ei tiedä kuka oikeesti tuntee ja kenet. niin suhdaudun aina varauksella tällaisiin ketjuihin, koska monesti on huomannut, että niissä ei ole mitään perää
Mutta onko siitä pakko erikseen mainita ja saada toisille vielä enemmän pahaa mieltä ja tehdä se vielä uudestaan kun sua on pyydetty ettet tekisi sellasta? Luulen että aika moni olis mielissään jos tiedot Majurin poismenosta eivät pitäisi paikkaansa...mutta taitavat facebook päivitystenkin mukaan tarkoittaa juuri sitä
 
vierailija
"Olen tyhjäksi tullut
ja täyttynyt niin
mua hetkiset johtavat ajattomiin.
Olen virran laine
tai pisara pilvien veen
olen paikkani täyttäjä
suuremman syvänteen."
-Orvo Raippamaa-
 

Yhteistyössä