Raaskisitko jättää7kk vanhan 10 päiväksi mummolleen hoitoon ja lähteä itse ulkomaille?

  • Viestiketjun aloittaja huvikseni kyselen
  • Ensimmäinen viesti
vieras
En malttais jättää tuota 2v:täkään. Mummon kanssa on pisimmillään ollut 4 yöta reissussa (nyt pääsiäisenä) ja ikävä oli uskomaton! (minulla siis, lapsella oli hauskaa)
 
suski
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja suski:
Ehkä itsetunto-ongelmia tai läheisriippuvuutta.
Just. Lievittääköhän asiaa ollenkaan se että tuon jälkeen ei lapset olekaan olleet hoidossa kertaakaan yön yli? :kieh:
En mä siitä tiedä, koska en tuosta asiasta juuri muuta tiedä kuin sen, että ihmisen ensimmäinen ikävuosi on erittäin tärkeä henkiselle kehitykselle ja sinä aikana koetut traumat vaikuttavat ihmiseen voimakkaammin kuin myöhemmin elämässä.
 
en raaskia edes 2 päiväksi jättää. meillä täyttää ihan kohta vauva 7kk ja on nyt vierastaminen päällä, sekä aivan äidin perään.

ootteko miettineet että kestääkö se mummo esim kun olette siellä ulkomailla, jos vauva huutaa koko tuon 10päivää ym..? ja Vauvasta puhumattakaan!

yhden yön ymmärrän vielä....
 
jk
Alkuperäinen kirjoittaja Miranda83:
en raaskia edes 2 päiväksi jättää. meillä täyttää ihan kohta vauva 7kk ja on nyt vierastaminen päällä, sekä aivan äidin perään.

ootteko miettineet että kestääkö se mummo esim kun olette siellä ulkomailla, jos vauva huutaa koko tuon 10päivää ym..? ja Vauvasta puhumattakaan!

yhden yön ymmärrän vielä....
siis ap ei ole lähdössä matkoille.

en jättäisi tietenkään ellei olisi ihan pakko,viikonloppuksi voisin viädä mummolaan
 
järki käteen!
Eikö täällä kukaan ymmärrä mitään kiintymyssuhdeteoriasta. Tuon ikäiselle vauvalle se, että äiti on poissa noin pitkään tarkoittaa sitä, että häntä itseäkään ei ole olemassa! Ja tähän ei mummot auta...Ja tämä kokemus on vauvalle traumatisoiva :(

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja järki käteen!:
Eikö täällä kukaan ymmärrä mitään kiintymyssuhdeteoriasta. Tuon ikäiselle vauvalle se, että äiti on poissa noin pitkään tarkoittaa sitä, että häntä itseäkään ei ole olemassa! Ja tähän ei mummot auta...Ja tämä kokemus on vauvalle traumatisoiva :(
No eikös suurin osa täällä oo sanonut ettei jättäisi.... Vaikka sun teksti on vähän ylihysteerinen.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja järki käteen!:
Eikö täällä kukaan ymmärrä mitään kiintymyssuhdeteoriasta. Tuon ikäiselle vauvalle se, että äiti on poissa noin pitkään tarkoittaa sitä, että häntä itseäkään ei ole olemassa! Ja tähän ei mummot auta...Ja tämä kokemus on vauvalle traumatisoiva :(
Mä oon vähä tolla samalla linjalla omien ajatusteni suhteen ja uskon, että tuo pitää paikkaansa. Ja vaikka erossa olo ei oliskaan vauvalle traumatisoivaa niin en siltikään ikinä raaskis olla niin pitkään erossa.
 

Yhteistyössä