Rahansäästövinkit pinoon huumorilla höystettynä

Vietas
Käy kylässä lounas aikaan. Saat ruokaa samalla.
Mene ystäväsi luokse aina iltalahville.;)

Käy kaikki mahdolliset kutsut mitä vaan on. Älä osta mutta syö pöytä tyhjäksi.
 
"poikia3"
Mua kanssa nauratti tuo vessassa käynti vinkki. Mun kannattaisi varmaan käydä siis töissä suihkussa, kun sellainen mahdollisuus on. Saunaankin siellä töissä halutessaan pääsisi ja ihan joka ikinen päivä. Tai no viikonloppuna tuskin pääsee.
 
"Vieras"
Lue päivän lehti tarkkaan.
Mene aina sinne missä ilmainen tarjoilu.
Kahvia ja kakkua saa usein jostain firmasta.

Makkaraa ja hernekeittoa myös tarjoillaan.
Masku täällä antaa lättyjä.
Taas on vatsa täynnä.
Huomioikaa myös köyhänapuruokailut. Ei tarvi kotona kokata.
 
"poikia3"
Jos on mahdollista, kannattaa tehdä etätöitä. Voi edelleenkin käydä vessassa asioilla työajalla, vaikka vessapapereista joutuukin maksamaan. Mutta säästää työmatkakuluissa, ja myös aikaa säästyy, kun ei ole työmatkoja. Itse aloitin hommat jo ennen seitsemää, tovi sitten vein pojat kouluun, ja samalla reissulla piipahdin kaupassa - oli miellyttävä reissu, kun ei ollut ruuhkia. Ja reissusta tuli vielä hyvä mieli, kun sekä kotimaiset kurkut että tomaatit olivat ihan älyttömän halpoja tuossa lähikaupassa - vain 1,29 kilo. Eilen Granissa oli Grani päivä, joten luulen, että oli siihen liittyvä tarjous.
 
[QUOTE="poikia3";28515493]Jos on mahdollista, kannattaa tehdä etätöitä. Voi edelleenkin käydä vessassa asioilla työajalla, vaikka vessapapereista joutuukin maksamaan. Mutta säästää työmatkakuluissa, ja myös aikaa säästyy, kun ei ole työmatkoja.[/QUOTE]
Tänäänkin säästän tällä reilut 50 kilometriä. Teen pari-kolme päivää viikossa etänä.
 
"poikia3"
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28515507:
Tänäänkin säästän tällä reilut 50 kilometriä. Teen pari-kolme päivää viikossa etänä.
Mä teen yleensä päivän viikossa, tällä viikolla etäpäiviä on ollut kaksi. Voin itse päättää noiden etäpäivien määrän, mutta usein on pakko palaverien takia mennä töihin. Meillä ei vielä oikein puhelinneuvottelut toimi, ja toisaalta kun keskustelee liiketoiminnan kanssa, on parempi olla paikalla. Välillä joutuu jopa piirtämään asioita, se ei oikein puhelimen päässä onnistu.
 
[QUOTE="poikia3";28515557]Mä teen yleensä päivän viikossa, tällä viikolla etäpäiviä on ollut kaksi. Voin itse päättää noiden etäpäivien määrän, mutta usein on pakko palaverien takia mennä töihin. Meillä ei vielä oikein puhelinneuvottelut toimi, ja toisaalta kun keskustelee liiketoiminnan kanssa, on parempi olla paikalla. Välillä joutuu jopa piirtämään asioita, se ei oikein puhelimen päässä onnistu.[/QUOTE]
Meillä suurin osa asiakaspalavereistakin hoidetaan puhelimitse livemeetingillä mutta kaikki uudet caset ja booringit tiimipalsut hoidetaan ihan fyysisesti.
 
"poikia3"
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28515591:
Meillä suurin osa asiakaspalavereistakin hoidetaan puhelimitse livemeetingillä mutta kaikki uudet caset ja booringit tiimipalsut hoidetaan ihan fyysisesti.
Minä työskentelen tietohallinnossa, keskikokoisessa suomalaisessa yrityksessä. Meillä tehdään tietyt asiat itse, ja todella paljon ostetaan ulkoa. Yritys on monessa asiassa melko vanhoillinen, joten livemeeting ei meillä ole vielä tätä päivää, tulossa toki. Toista se oli konsultin hommissa, silloin niitä oli myös mitä älyttömimpiin aikoihinkin, kun piti saada Intia tai Kiina myös kuulolle.
 

Yhteistyössä