RAHAT LOPPU VAIKKA TILIPVÄ TÄNÄÄN!!!APUA!!

  • Viestiketjun aloittaja Pennitön
  • Ensimmäinen viesti
Pennitön
Kertokaa hyvät ihmiset nyt miten eletään 2vkoa?!Miehellä ollu tosi vähä töitä nyt heinäkuun ajan ja mulle tuli pieni tili,josta pankki otti lyhennyksensä jo. Yhtiövastikekin pitäisi jollain ilveellä maksaa..No ehkä siihen löytyy rahat,mutta pöydällä on n. 20 kirjekuorta jotka pitäisi maksaa pois!Joistakin firmoista olen pyytänyt maksuaikaa laskuille,mutta nehän on edessä joka tapauksessa jossain vaiheessa..Autoon pitäisi saada bensaa että töihin pääsisi.Pakko ajaa autolla kun muulla ei pääse..Ja vielä sekin että pitäisi syödäkin jotain..
Miten ihmeessä tästä selvitään.Miehelle tulee onneksi tili kuukauden puolessa välissä..

Nyt helppoja ja halpoja ruokaohjeita kehiin!
 
...
oon luullut että meillä on asiat huonosti rahan suhteen, mutta ei onnekis noin huonosti :/ niinhän se menee että pakko on pärjätä, keinolla millä hyvänsä. Iso kattila soppaa, riittää muutamaksi päiväksi, kiusauksia, riittää pidemmäksi nekin.
 
Suunnittele aina viikoksi eteenpäin ruokalista. Tee ruokia joista syö 2 päivää,keittoja ja laatikkoruokia. Jukurttien tilalle esim.mustikkasoppaa tms. Leivo sämpylöitä tai hae leivät leipomolta,meillä ainakin saa ison kassin muutamalla eurolla.
 
...
ihanaa... mulla tuli kans tili ja kaikkien laskujen jälkeen mulle jäi 779e pääs vähän shoppailee... miehelle jäi laskujen jälkeen vähän vajaa 300e onneks mies saa ylityöistä rahaa 2 viikon päästä vähän yli 500e
 
...
kasvisruoka tulee halvemmaksi. Soijarouhetta yms. Isoja satseja niin riittää 2-3 pv sama ruoka.

Mäkin oon luullut että meillä on tiukkaa, mut eipä ikinä pääse sentään rahat loppumaan, vaikka kaupassa vähän pitää miettiäkin... Anteeks jos käännän veistä haavassa, ei siis ole tarkotus.

Voimia!
 
.....oot outo
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
ihanaa... mulla tuli kans tili ja kaikkien laskujen jälkeen mulle jäi 779e pääs vähän shoppailee... miehelle jäi laskujen jälkeen vähän vajaa 300e onneks mies saa ylityöistä rahaa 2 viikon päästä vähän yli 500e
hyödytti kauheesti ap:ta?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
ihanaa... mulla tuli kans tili ja kaikkien laskujen jälkeen mulle jäi 779e pääs vähän shoppailee... miehelle jäi laskujen jälkeen vähän vajaa 300e onneks mies saa ylityöistä rahaa 2 viikon päästä vähän yli 500e
TOLLO :headwall: :headwall: :headwall:
 
...
nooh, miulle tuli tänään kotihoidontuki, huimat 270e ja miehelle huomenna tili josta tää varmaan joku 200-300e kun hän joutuu aika pitkälti meidän laskut maksamaan, isommat siis. Noh, pärjättävä on, ei sille minkää mahda.. seuraava tili kyllä miehelle tulee taas parin viikon päästä, mutta siintä menee taas laskuihin, se on vain sitä.. jaksuja..
 
vv
Alkuperäinen kirjoittaja Pennitön:
Kiitos vaan joka vaivautu kertomaan niitä ruoka-vinkkejä.
kaurapuuro veteen, perunavelli keitinliemeen (anna pottujen seisoa päivä pari, niin ne jo soseutuu)
seisoppa. hiivapaketti, ja litran taikinasta vaaleaa leipää (taikinaa hiutaleita, jämä jauhopussit yms. ) pakasta tuoreena, ja ota tarpeen mukaan sulamaan.
munakas. keitot, laatikot halpoja.
 
Pennitön
Anteeks kamalasti jos ihminen joutuu olemaan sairaslomalla ja toisella vaan on joka helvetin heinäkuun norm. vähemmän töitä,mutta niinku sanoin ukolle tulee 2vkon päästä tili,jonka pitäis olla jo normaalin kokoinen,joilloin pärjätään.
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja Choni:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
ihanaa... mulla tuli kans tili ja kaikkien laskujen jälkeen mulle jäi 779e pääs vähän shoppailee... miehelle jäi laskujen jälkeen vähän vajaa 300e onneks mies saa ylityöistä rahaa 2 viikon päästä vähän yli 500e
TOLLO :headwall: :headwall:
PÖLLÖ :headwall: :headwall: :headwall:
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja Pennitön:
Anteeks kamalasti jos ihminen joutuu olemaan sairaslomalla ja toisella vaan on joka helvetin heinäkuun norm. vähemmän töitä,mutta niinku sanoin ukolle tulee 2vkon päästä tili,jonka pitäis olla jo normaalin kokoinen,joilloin pärjätään.
no mitä sä sit itket täällä ???!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Choni:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
ihanaa... mulla tuli kans tili ja kaikkien laskujen jälkeen mulle jäi 779e pääs vähän shoppailee... miehelle jäi laskujen jälkeen vähän vajaa 300e onneks mies saa ylityöistä rahaa 2 viikon päästä vähän yli 500e
TOLLO :headwall: :headwall:
PÖLLÖ :headwall: :headwall: :headwall:
Lähes nyt kuule litoon siitä rehentelemästä, mieti vähän mitä tuut puhuun ja mihin! :headwall:
 
Pennitön
Ja kahdesta viikosta oli kyse,sen takia tuskin tarvii kämppää myydä,vai?Muuten kun ollaan selvitty kaikesta tähän heinäkuuhun asti...Nyt sitten lähden kauppaan ja käytän noita RUOKAVINKKEJÄ hyväkseni,joita pyysin..:(
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Pennitön:
Anteeks kamalasti jos ihminen joutuu olemaan sairaslomalla ja toisella vaan on joka helvetin heinäkuun norm. vähemmän töitä,mutta niinku sanoin ukolle tulee 2vkon päästä tili,jonka pitäis olla jo normaalin kokoinen,joilloin pärjätään.
no mitä sä sit itket täällä ???!!!
jos vilkaset pikkasen ylöspäin, niin kyseli mm. edullisia ruokaohjeita... mitä sä rähjäät täällä?
 
Pauka
Tsemppihali! Kyllä te pärjäätte. Jollei muuten, niin koroton kotimainen laina vanhemmilta, jos kerran pystytte melko pian maksamaan takaisin. Älkää ihmeessä ottako sitten kulutusluottoa!
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja Choni:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Choni:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
ihanaa... mulla tuli kans tili ja kaikkien laskujen jälkeen mulle jäi 779e pääs vähän shoppailee... miehelle jäi laskujen jälkeen vähän vajaa 300e onneks mies saa ylityöistä rahaa 2 viikon päästä vähän yli 500e
TOLLO :headwall: :headwall:
PÖLLÖ :headwall: :headwall: :headwall:
Lähes nyt kuule litoon siitä rehentelemästä, mieti vähän mitä tuut puhuun ja mihin! :headwall:
jos joku tänne kirjottaa et rahat loppu, ni ei se tarkota et kaikilla on.. halusin vaan kertoo et meillä menee hyvin..
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Pennitön:
Anteeks kamalasti jos ihminen joutuu olemaan sairaslomalla ja toisella vaan on joka helvetin heinäkuun norm. vähemmän töitä,mutta niinku sanoin ukolle tulee 2vkon päästä tili,jonka pitäis olla jo normaalin kokoinen,joilloin pärjätään.
no mitä sä sit itket täällä ???!!!
jos vilkaset pikkasen ylöspäin, niin kyseli mm. edullisia ruokaohjeita... mitä sä rähjäät täällä?
mä en esittäny tätä kysymystä sulle vaan ap:lle
 

Yhteistyössä